חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז מדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

כל מה שצריך לדעת על מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז מדריד

מדריד היא מרכז תרבות ואומנות עולמי עם מגוון אדיר של מוזיאונים, בין המוזיאונים יש כמה מפורסמים מאוד כמו למשל מוזיאון הפראדו שנחשב למוזיאון הכי פופולרי במדריד,

 בדרך כלל כאשר מתכננים את הטיול למדריד לוקחים בחשבון ביקור במוזיאונים הכי מוכרים ומפורסמים.

די מובן מאליו שאלה המקומות שתתכננו להגיע אליהם אך שווה גם לבדוק לגבי מוזיאונים פחות מוכרים ויש המון כאלה ברחבי מדריד, מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז הוא אחד האטרקציות המעניינות שתוכלו למצוא בעיר, מוזיאון שאתם הופכים להיות חלק מהאמנות.

מעוניינים בחוויה יוצאת דופן?

מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז הרפתקה לכל המשפחה
מומלץ

מי היה ולסקז

דייגו דה סילבה ולסקז היה אמן ספרדי אשר עסק בעיקר בציור הוא נולד בסוף המאה השישה עשרה והיה אחד האמנים הספרדים הכי פעילים באותם שנים, 

הוא היה הצייר המלכותי לאורך שנים רבות הוא התפרסם בעיקר בגלל הטכניקות הריאליסטיות וטכניקות נוספות אשר הקנו לו שם של אחד האמנים המובילים בעולם.

במאה התשע עשרה הרבה אחרי מותו התעורר שמו שוב בעיקר בקרב אמנים מפורסמים באותם שנים, הם הושפעו מהעבודות שלו והיצירות יוצאות הדופן שלו, כיום מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז מציג את עבודותיו.

דייגו דה סילבה ולסקז היה אמן ספרדי אשר עסק בעיקר בציור הוא נולד בסוף המאה השישה עשרה והיה אחד האמנים הספרדים הכי פעילים באותם שנים, הוא היה הצייר המלכותי לאורך שנים רבות הוא התפרסם בעיקר בגלל הטכניקות הריאליסטיות וטכניקות נוספות אשר הקנו לו שם של אחד האמנים המובילים בעולם. במאה התשע עשרה הרבה אחרי מותו התעורר שמו שוב בעיקר בקרב אמנים מפורסמים באותם שנים, הם הושפעו מהעבודות שלו והיצירות יוצאות הדופן שלו, כיום מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז בילוי לכל המשפחה
מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז בילוי לכל המשפחה

מה לצפות בביקור במוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז במדריד

מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז מציג את עבודותיו של האמן בדרך אינטראקטיבית בה אתם הופכים להיות אמנים בעצמכם, התצוגות בתערוכה מוצגות בדרך שונה ויוצאת דופן עם ארבעה מימדים בהם היצירות הופכות להיות אפילו מיוחדות יותר.

ולסקז התפרסם בזכות היכולת שלו לצייר בצורה ריאליסטית ביותר עם טכניקות מיוחדות המקדימות את זמנן, זה בדיוק המטרה של מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז ליצור משהו חדש ומרענן וכל הזמן להקדים את הזמן, תוכלו לראות יצירות מופת של הצייר המורכבות ממיליוני נורות לד אשר הופכות את המיצג לעוצר נשימה.

אין למוזיאון סיורים מודרכים אך אין ממש צורך בזה אתם יכולים לסייר בעצמכם במוזיאון ולהתרשם ממגוון מדהים של  מיצגים מיוחדים, התערוכות הן אינטראקטיביות ובעת סיור במוזיאון תוכלו לראות את הדמויות של ולסקז מתעוררות לחיים ויוצרות אווירה ייחודית.

במוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז במדריד בהחלט מומלץ לביקור עם הילדים זוהי אטרקציה אידיאלית עבורם, עם פעילויות מדליקות בהם הם יכולים לקחת חלק, אתם גם יכולים לעשות צילום משפחתי מיוחד במינו כאשר אתם הופכים להיות חלק מציור של ולסקז.

מוזיאון הטכנולוגיה כולל שמונה תצוגות בחללים שונים מלווה עם עשרות מקרנים הפזורים בכל המוזיאון וטכנולוגיה מתקדמת ברמה הגבוה ביותר, 

זוהי חוויה המפעילה את כל החושים כאשר אתם רואים, שומעים ונוגעים באמנות והופכים להיות חלק ממנה, מאוד מומלץ לצלם את החוויה מפני שאתם יכולים לעשות תמונות ממש מיוחדות לזיכרונות.

את הכרטיסים למוזיאון מומלץ לרכוש מראש און ליין, כך גם לא תצטרכו להמתין בתור לכניסה למוזיאון, לאחר הרכישה אתם מקבלים את הכרטיסים לטלפון הנייד שלכם, כאשר אתם מגיעים למוזיאון אתם מראים אותם בכניסה.

מעוניינים בחוויה יוצאת דופן?

מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז הרפתקה לכל המשפחה
מומלץ
מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז אתם הופכים להיות אמנים בעצמכם
מוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז אתם הופכים להיות אמנים בעצמכם

שאלות ותשובות בנוגע למוזיאון הטכנולוגיה של ולסקז

כרטיס כניסה לאדם בוגר עולה שתיים עשרה יורו, כרטיס עבור ילדים יעלה לכם תשע יורו.

ניתן להגיע למוזיאון באמצעות מטרו קו 1, 2 3 ולרדת בתחנה טירסו דה מולינה.

המוזיאון פתוח בימים שני עד חמישי בין השעות אחת עשרה בבוקר עד שמונה בערב, ימי שבת וראשון המוזיאון פתוח בין השעות תשע וחצי בבוקר עד תשע בלילה.

לא וגם אין ממש צורך בסיור מודרך אתם יכולים לסייר בעצמכם במוזיאון ולגמרי לראות אותו כמו שצריך.

להזמנת כרטיסים בחרו בתאריך המתאים לכם

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן