חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות כשרות, סופרמרקטים ואוכל כשר במדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

מתכננים טיול למדריד ושומרים כשרות? כדאי שתדעו שגם במדריד תוכלו למצוא מסעדות כשרות, סופרמרקטים ואוכל כשר ואפילו מוצרים ישראלים מישראל.
כל מה שאתם צריכים זה פשוט לברר היכן שאתם נמצאים היכן יש מסעדות כשרות ואוכל כשר ולהגיע למקום כדי לרכוש. אז אם אתם בדרך לטיול בחו"ל, לימודים או אפילו עבודה כדאי שתדעו מאילו מקומות כדאי לרכוש אוכל כשר.

מאפיה: panadería orio
bravo murillo 29 . ברחוב
הלוגו שלהם בצבע אדום וצהוב אז זה יחסית בולט ואי אפשר לפספס
מטרו- הקו האדום לכוון cuatro caminos ולרדת בתחנת canal או quevedo. כשיוצאים מהמטרו לצאת לכוון רחוב bravo murillo וזה נמצא על הרחוב הזה.
** לשים לב שיש הכשר רק על הבאגטים והלחמים (למי שמקפיד) .
2- מי שלוקח דירה ולא מלון יש קצביה בשם carniceria Elias
שנמצאת באחת הפניות שעל רחוב בראבו מוריו ( ליד המאפיה שמצויינת למעלה ) ברחוב calle viriato 35 ויש לה שעות פתיחה מסוימות .
יש במקום גם עוגיות ועוד מוצרים מהארץ אבל המבחר לא ענק .
3- מסעדה la escudilla
רחוב Calle de santísima Trinidad 16
המסעדה נמצאת כמה רחובות מהמאפיה והקצביה.
מטרו :קו אדום לתחנות quevedo או canal
או קו 7 כתום לתחנת alonso cano
4- בנוסף יש רשימה של מוצרים ספציפים שאפשר לקנות בסופרים של el corte ingles שיש עליהם כשרות.
5- חנות ksefarad מוכרת מוצרים כשרים
ברחוב calle viriato 35 .
מטרו כמו למאפיה – מצויין למעלה.
6- חנות נוספת נקראת גורמה כשר :
Gourmet kosher
רחוב Calle anastro 9
הגעה: מטרו מס 4 לתחנת manoteras ומשם מונית. או מההתחלה לקחת מונית כי זה לא כ"כ מרכזי

או לתחנת Arturo Soria ומשם ללכת ברגל .

מבחינת אוכל כשר – היינו במכולת מאוד קטנה שהיו בה בעיקר שימורים, מוצרי חלב ונקניקים. לא רחוק ממנה יש את המסעדה הבשרית אבל היא מאוד קטנה ויקרה. לא התלהבנו ממנה בכלל (בלשון המעטה)

מסעדות כשרות במדריד

המסעדות בכשרות במדריד מעניקות חוויה מיוחדת ושונה. האוכל במקום הינו מעשה ידי שפים מובילים ופופולאריים אשר שומרים על כשרות לאורך כל השנה. בין המסעדות הכשרות השונות ניתן למצוא את המסעדות הבאות:

מסעדת Easy Kosher– מסעדה כשרה הכוללת בין היתר שירות משלוחים ישירות לביתכם או למקום העבודה. במסעדה תמצאו מנות כשרות וטעימות הכוללות את מיטב המטבח הישראלי כולל מנות צמחוניות בין המנות במסעדה ניתן למצוא: עוף, ספגטי, סושי, סלטים, לחמים ואפילו קינוחים. המסעדה אינה זולה אך ניתן לעמוד במחיריה וליהנות מאוכל טעים ואיכותי מבלי לקרוע את הכיס.

כתובת המסעדה: Aranzazu 5, Madrid

מסעדת La Escudilla- מסעדה כשרה בלב מדריד באזור היהודי. מסעדה זאת מציעה מגוון מאכלים ביתיים הכוללים אוכל מסורתי מגוון ועשיר של עדות המזרח החל מדגים, בשר, סלטים ועוד שהכשרות היא גלאט כושר. התפריט במסעדה עצמה הינו בעברית כך שבמקום לתרגם יש לכם את המאכל מול העיניים. כמו כן, ניתן לעשות משלוחים או לקחת טייק אווי.

כתובת המסעדה: 16 ,Santisima Trinidad

מסעדת Naomi grill- מסעדה בשרית וכשרה בעיצוב פשוט ורגיל שמזכיר את ישראל. בתפריט תמצאו מגוון מנות כשרות ואוכל ישראלי כשר למהדרין. בין המנות תמצאו חומס עם בשר, טלה צלוי בגריל, סטייקים ועוד. המסעדה מתאימה מאוד לאנשים חובבי בשר כשר והמנות המוגשות בה טעימות עד מאוד.

כתובת המסעדה: Calle  Pensamiento, 25 

מסעדת La Escudilla- מסעדה בשרית עם מנות גדלות וטעימות במחירים זולים ונוחים לכל כיס. המאכלים במסעדה הם בכשרות הרב הראשי הספרדי, כך שניתן להיות רגועים בעניין הכשרות.

כתובת המסעדה: Calle de la Santísima Trinidad, 16, 28010 Madrid, Spain

מסעדת HUMMUS KOSHER FOOD- מסעדת חומוס בשרית המציעה מגוון מנות כשרות וטעימות כולל מנות צמחוניות. במקום ישנה אווירה ביתית וחמימה המזכירה את ישראל. הכשרות במקום היא מהדרין בהשגחת הרב הראשי של מדריד, הרב משה בן דהאן. התפריט העשיר ומהגוון מציע גם ארוחות שבת וקייטרינג.

כתובת המסעדה: Calle de Alburquerque, 5, 28010 Madrid, Spain

יש פלאפליה –
רחוב סנטה ברברה 4 נקי וטעים 5 דקות הליכה מהגראן ויה, שייך לישראלי טבעוני

סופרמרקטים כשרים במדריד

אם אתם לא יכולים בלי אוכל כשר בחו"ל בין אם זה בטיול, לימודים או אפילו עבודה.  אין לכם מה לחשוש. במדריד תוכלו למצוא סופרמרקטים ואוכל כשר כמו שאתם אוהבים ואפילו אוכל ישראלי. הרבה אוכל כשר נמצא בקהילה היהודית וכן באזור טרינידד. כמו כן, תוכלו למצוא בשאר רחבי העיר אוכל כשר עם חותמת כשרות ואפילו פלאפל. הסופרמרקטים הכשרים במדריד כוללים את הסופרמרקטים הבאים:

סופר Carneceria Elias- מעדניה וחנות כשרה בה תמצאו מגוון מוצרים כשרים כגון: בשרים, גבינות, יין, מעדנים ועוד. היצע המוצרים מגוון וגדול ונותן מענה לכל המוצרים הכשרים שאתם צריכים במהלך שהותכם במדריד. כמן כן, החנות ממוקדמת בסמוך למוסדות כשרים נוספים. החנות פתוחה כל יום משעה 9:00-13:30 ומשעה 17:30-19:30

כתובת החנות: Viriato 35

סופר El Corte lngles- אחת הסופרמרקטים הגדולים ופופולאריים בספרד. תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים עם אוכל כשר ישראלי. בין המאכלים הכשרים ניתן למצוא מגוון סלטים כשרים של שמיר וצבר, חטיפי אוסם, מוצרי בשר ועוד. כמו כן לרשת זאת ישנם עוד סניפים שבהם תוכלו למצוא אוכל כשר, לכן רצוי לברר בטרם ההגעה לסופר. הסופר פתוח כל יום בין 10:00-22:00.

כתובת הסופר: Avinguda Diagonal 617

סופר El Corte Ingles- סופר עם מגוון מאכלים כשרים מישראל. בין המוצרים השונים תוכלו למצוא: טחינה, חומס, בשרים מוכנים, מוצרים קפואים, ירקות ועוד. מדובר על רשת סופרמרקטים די רגילה שנותנת מענה לכל שומרי הכשרות. הסופר פתוח כל יום משעות הבוקר ועד שעות הערב המאוחרות.

כתובת הסופר: Raimundo Fernandez Villaverde 79

שאלות נפוצות על אוכל כשר במדריד לדתיים

כל המאכלים הכשרים בסופר כוללים חותמת כשרות וכשרים למהדרין או גלאט כושר, כך שניתן להיות רגועים לגבי הכשרות של המוצרים.

המסעדות שעושות שירות משלוחים עד הבית הם:
– Easy Kosher –
– La Escudilla –
– Hummus Losher Food –

כל סופר כשר או מסעדה כשרה מחזיקה בתעודת כשרות בהתאם לחוק אשר חתומה ע"י הרב ובתוקף.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן