חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור גרפיטי במדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

חקר סצנת אמנות הרחוב בשכונות הרב-תרבותיות של מדריד, Lavapiés, Embajadores ולה לטינה בסיור מודרך הוא דרך ייחודית לגלות את התרבות העירונית התוססת של העיר. מדריך כותב הגרפיטי המקומי שלך, שיש לו ניסיון בשיתוף פעולה עם פסטיבלי אמנות הרחוב CALLE Lavapiés, Urvanity ו-Muros Tabacalera, יספק תובנה שלא תסולא בפז לגבי יצירות האמנות והאמנים שיוצרים אותן.

במהלך הסיור תטיילו ברחובות Lavapiés, שם תתקלו באמנות גרפיטי מגוונת של אמנים עירוניים מקומיים. כשתמשיכו במורד Calle Argumosa ו-Calle de Embajadores, תגלו את קירות מפעל הטבק לשעבר, La Tabacalera, המעוטר באמנות רחוב בולטת.

המדריך שלך גם יודיע לך על הסדנאות השונות בחינם הזמינות באזור, המכסות דיסציפלינות שונות כמו צילום, ריקוד, יוגה, רכיבה על אופניים ו-longboarding. סדנאות אלו מטרתן לעסוק בקהילה ולטפח יצירתיות.

הסיור ייקח אתכם גם ל-Esta es una Plaza, שם תוכלו להתפעל מיצירותיהם של אמני רחוב ותיקים, ול-Calle Sombrete, שם תמצאו יצירות של כישרונות מתפתחים. סיור אמנות רחוב מודרך זה הוא דרך מצוינת לצלול לתוך סצנת האמנות האורבנית המשגשגת של מדריד תוך כדי למידה על ההיסטוריה של העיר, תרבותה והאמנים עצמם. אתה יכול להזמין סיורים כאלה באינטרנט דרך אתרי תיירות שונים או לברר בדלפק הקבלה של המלון שלך לקבלת המלצות.

מדריד: ציורי אמנות רחוב (גרפיטי)

למדריד יש סצנת אמנות רחוב משגשגת, עם גרפיטי וציורי קיר רבים המעטרים את קירות השכונות השונות. יצירות אמנות אלו הן השתקפות של התרבות המגוונת של העיר ומספקות דרך חלופית לחקור את מדריד. כמה מהאזורים הטובים ביותר למצוא אמנות רחוב במדריד כוללים:

Lavapiés: שכונה רב-תרבותית זו ידועה באמנות הרחוב התוססת שלה, הודות לאירועים כמו פסטיבל CALLE Lavapiés. בשיטוט ברחובות, תמצאו ציורי קיר צבעוניים וגרפיטי שנוצרו על ידי אמנים מקומיים ובינלאומיים.

Embajadores: קרוב ל-Lavapiés, שכונת Embajadores היא נקודה חמה נוספת לאמנות רחוב. קירות מפעל הטבק לשעבר, לה טבקלרה, משמשים כיום כבד לאמנים עירוניים. האזור שמסביב ל-Calle de Embajadores כולל גם יצירות אמנות רבות.

Malasaña: ידועה באווירה הבוהמית שלה, מלאסניה מלאה בבוטיקים, ברים ומסעדות אופנתיים, מה שהופך אותה למיקום אידיאלי לאמנות רחוב. חקור את הרחובות סביב פלאזה דל דוס דה מאיו וקאלה דה לה פלמה כדי למצוא גרפיטי וציורי קיר שונים.

La Latina: תוך כדי סיור ברחובות הצרים של לה לטינה, תתקלו בשילוב של אמנות רחוב מסורתית ומודרנית. השכונה מציעה שילוב מרתק של ישן וחדש, אשר ניכר ביצירות האמנות המעטרות את קירותיה.

Pinta Malasaña: פסטיבל אמנות עירוני שנתי זה הופך את Malasaña לגלריה באוויר הפתוח בהשתתפות אמנים מקומיים ובינלאומיים רבים. במהלך האירוע יוצרים אמנים ציורי קיר, מיצבים וגרפיטי ברחבי השכונה.

כדי להפיק את המרב מחקירת אמנות הרחוב שלך במדריד, שקול להצטרף לסיור מודרך באמנות רחוב. סיורים אלה, בהובלת מדריכים בעלי ידע, מספקים תובנות לגבי האמנים, הטכניקות והסיפורים שמאחורי היצירות. אתה יכול להזמין סיורי אמנות רחוב באינטרנט דרך אתרי תיירות שונים או לברר בדלפק הקבלה של המלון שלך לקבלת המלצות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן