חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלחמת שוורים במדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לראות מלחמות שוורים במדריד? הכירו את לס ונטאס (Plaza de Toros de Las Ventas) שמציעה כבר מאות שנים חוויה ספרדית אותנטית של מלחמת שוורים מקצועית!

לאס ונטאס – Las Ventas

אחת מזירות מלחמת הפרים (ולא שוורים) המפורסמות בעולם יכולה להכיל עד 25,000 ספרדים נלהבים. corrida de toros, הספורט הלאומי של ספרד, ומקור לא קטן לחילוקי דעות, מושך אליו אנשים רבים, והלוחמים הגדולים, הטוררוס, הם מהאנשים הנערצים במדינה. מקורות הספורט המשונה הזה במלחמות הגליאטורים הרומים בחיות בזירה, כאשר עם התפתחות הענף השתנו הטכניקות והשתכללו, והפופולריות הציבורית גדלה.

כתובת
c Alcala 237
טלפון
+(34)-91-356 22 00

זירת השוורים לה ונטאס היא זירת מלחמות שוורים היסטורית הממוקמת במדריד, ספרד. זוהי זירת השוורים המפורסמת ביותר בעולם, והייתה האתר של כמה ממלחמות השוורים האגדיות ביותר בהיסטוריה. המקום האייקוני הזה מארח מלחמות שוורים מאז המאה ה-19 וממשיך למשוך אלפי צופים מדי שנה. מסורת מלחמות השוורים ב-Les Ventas מושרשת עמוק בתרבות הספרדית והיא נותרה אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר של מדריד. בנוסף לארח קרבות קבועים, Les Ventas מארח גם אירועים אחרים כמו קונצרטים ופסטיבלים. עם ההיסטוריה העשירה והאווירה הייחודית שלו, זירת השוורים Les Ventas היא חוויה בלתי נשכחת עבור כל מבקר במדריד.

זירת השוורים Les Ventas היא זירת שוורים מפורסמת הממוקמת במדריד, ספרד. זוהי זירת מלחמות השוורים הגדולה בעולם ואחד הסמלים האיקוניים ביותר של התרבות הספרדית. הזירה קיימת מאז 1874 ואירחה כמה ממלחמות השוורים האגדיות ביותר בהיסטוריה. זה לא רק מקום לבילוי אלא גם חלק חשוב מהמורשת הספרדית. מדי שנה, אלפי אנשים באים לצפות במטדורים מתמודדים עם שוורים במאבק עד מוות. זירת השוורים Les Ventas היא סמל של אומץ, תשוקה ומסורת שימשיכו להיחגג לדורות הבאים.

סיור לאס ונטאס - Las Ventas מלחמת שוורים במדריד

סיור לאס ונטאס הוא סיור מודרך בזירת השוורים לאס ונטאס, שהיא אחת מזירות מלחמות השוורים המפורסמות והחשובות בעולם. זירת השוורים ממוקמת במדריד, ספרד, ומהווה חלק מרכזי בתרבות ובמסורת הספרדית כבר למעלה מ-90 שנה.

במהלך הסיור, המבקרים יכולים לחקור את החלקים השונים של זירת השוורים, כולל הקפלה של לוחם השוורים, בתי השוורים והזירה עצמה. הסיור כולל גם ביקור במוזיאון מלחמות השוורים של מדריד, שנמצא בתוך זירת השוורים וכולל אוסף של חפצים הקשורים לאמנות ולהיסטוריה של מלחמות השוורים.

המבקרים יכולים ללמוד על ההיסטוריה של מלחמות השוורים, המשמעות התרבותית של הספורט בספרד, וההיבטים הטכניים של מלחמות השוורים במהלך הסיור. זוהי חוויה ייחודית ומעניינת לכל מי שמתעניין בתרבות ספרדית או בספורט.

זירת לס ונטאס (בספרדית: Las Ventas) הינה זירה פופולארית שהוקמה ב1931 ומשמשת עד היום למלחמות שוורים שהיא מורשת תרבותית מוגנת ברחבי ספרד!

בין השנים 1913-1920 מלחמת השוורים זכתה למוניטין של היותה לא גדולה מספיק ומלחמת שוורים נמשכה ברחובות מדריד ובאזורים אחרים בספרד ובמדינות אחרות.

מלחמות שוורים הוא ספורט שנוי במחלוקת בספרד, עם תומכים ומבקרים נלהבים. במדריד מתקיימים מלחמות שוורים בזירת השוורים לאס ונטאס, אחת מזירות השוורים המפורסמות בספרד. עונת מלחמות השוורים במדריד נמשכת בדרך כלל ממרץ עד אוקטובר, כאשר רוב הקרבות מתקיימים בימי ראשון ובחגים.

השתתפות במלחמת שוורים במדריד יכולה להיות חוויה מרגשת ומרגשת למי שמתעניין במסורת ובתרבות הספורט. עם זאת, חשוב לציין שמלחמת שוורים שנויה במחלוקת, ולאנשים רבים זה נראה אכזרי ובלתי אנושי.

אם בכל זאת החלטתם להשתתף במלחמת שוורים במדריד, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש, שכן מלחמות השוורים עלולות להימכר במהירות. חשוב גם להתלבש כראוי, שכן מלחמת שוורים נחשבת לאירוע רשמי. גברים צריכים ללבוש חליפות ועניבות, בעוד שנשים צריכות ללבוש שמלות או חצאיות. מומלץ גם קרם הגנה וכובע, שכן זירת השוורים יכולה להיות חמה מאוד ושטופה שמש.

חשוב גם לזכור שמלחמות שוורים יכולות להיות גרפיות ואלימות, ולכן היא עשויה שלא להתאים לכל אחד. אם אתם רגישים להתעללות בבעלי חיים או לא מרגישים בנוח עם המחזה של מלחמת השוורים, אולי עדיף להימנע מלהשתתף במלחמת שוורים במדריד.

זירת השוורים במדריד ידועה בשם לאס ונטאס, והיא אחת מזירות השוורים המפורסמות ביותר בספרד. הנה קצת מידע על המבנה וההיסטוריה של זירת השוורים:

מבנה: לאס ונטאס יש צורה מעגלית ויכול להכיל עד 23,800 צופים. יש לו שלוש מפלסי ישיבה, כאשר הכרטיסים היקרים ביותר ממוקמים בגזרת ה"צל", המכוסה ומספקת צל מהשמש. מדור ה"שמש" הוא הזול ביותר, אך הוא גם החשוף ביותר לשמש.

מיקום: לאס ונטאס ממוקמת בשכונת ונטאס במדריד, שנמצאת כ-5 קילומטרים ממרכז העיר. הוא נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, כולל מטרו ואוטובוס.

היסטוריה: לאס ונטאס נבנה בתחילת המאה ה-20 ונחנך בשנת 1931. לפני שנבנה, נערכו מלחמות שוורים במדריד בפלאזה דה טורוס דה לה פוארטה דה אלקלה, ששכנה בסמוך למיקומה הנוכחי של פוארטה דה אלקלה. אַנדַרטָה.

ביקור: אם אתם מתעניינים בהיסטוריה ובתרבות של מלחמות השוורים, אולי תרצו לבקר בלאס ונטאס כדי לראות את הארכיטקטורה וללמוד עוד על הספורט. סיורים מודרכים זמינים, ותוכלו לבקר במוזיאון זירת השוורים כדי לראות חפצים ותערוכות הקשורות למלחמות שוורים. עם זאת, חשוב לציין שמלחמות שוורים הוא ספורט שנוי במחלוקת, ולאנשים רבים הוא אכזרי ולא אנושי. אם אתה רגיש להתעללות בבעלי חיים או לא בנוח עם מחזה מלחמת השוורים, ייתכן שלא יתאים לך להיכנס לזירת השוורים.

האם אפשר לראות מלחמת שוורים במדריד היום?

כן, אפשר לראות מלחמת שוורים במדריד, אם כי חשוב לציין שמלחמת שוורים היא ענף ספורט שנוי במחלוקת ולא כולם עשויים להרגיש בנוח להשתתף במלחמת שוורים.

עונת מלחמות השוורים במדריד נמשכת בדרך כלל ממרץ עד אוקטובר, כאשר רוב הקרבות מתקיימים בימי ראשון ובחגים. מלחמות שוורים מתקיימות בזירת השוורים לאס ונטאס, אחת מזירות השוורים המפורסמות ביותר בספרד. כרטיסים למלחמות שוורים ניתן לרכוש מראש או ביום הקרב, אם כי מומלץ לרכוש מראש שכן קרבות פופולריים עלולים להימכר במהירות.

עם זאת, חשוב לשקול את ההשלכות האתיות של השתתפות במלחמת שוורים. פעילי זכויות בעלי חיים רבים רואים במלחמות שוורים אכזריות ובלתי אנושיות, והספורט נאסר במספר אזורים בספרד. אם אתה שוקל להשתתף במלחמת שוורים, חשוב לחנך את עצמך על המחלוקת סביב הספורט ולקבל החלטה מושכלת.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן