חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ללא גלוטן במדריד – מדריד לצליאקים

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

אם הגעתם לעמוד זה באתר שלנו לטיול במדריד סביר להניח שאתם סובלים ממחלת ה"צליאק" או שאתם רגישים לגלוטן או שאתם נמנעים מאכילת גלוטן מטעמי בריאות.

הגלוטן הוא חלבון המצוי באופן טבעי בדגנים, חיטה, שעורה, שיפון ושיבולת שעול. הוא עוזר לבצק לקבל את גמישתו ונמצא במגוון מאכלים שונים כגון: פסטות, לחמים, חטיפים, עוגות עוגיות ועוד. אך לא רק במוצרי מזון נמצא הגלוטן אלא גם בתעשיית התרופות. כך שאם אתם רגישים לגלוטן כדאי לכם לאמץ כמה טיפים חשובים במהלך שהותכם בחו"ל אשר יעזרו לכם לעבור את התקופה בצורה קלה יותר ועל הדרך לשמור על בריאותכם.

טיפים חשובים לאנשים שאינם אוכלים גלוטן

אם אתם רוצים להסתדר במהלך הטיול שלכם ללא גלוטן כדאי שתאמצו כמה מהטיפים הבאים שיעזרו לכם לעבור את החופשה שלכם בצורה הטובה ביותר. באמצעות כמה מאכלים בסיסיים תוכלו להסתדר במהלך החופשה ואף למצוא מסעדות ללא גלוטן ברחבי מדריד. אז אילו מאכלים כדאי לכם לאכול ללא חשש לבריאותכם:

נקו את הגוף שלכם- עשו צום מיצים לניקוי הגוף מגלוטן ואכלו מוצרים ללא גלוטן. בכל סופר תמצאו מגוון נרחב של מוצרים שכוללים: קינואה, בטטות, כוסמת, אורז בסמטי, קטניות, בטטות, קיש ירקות, גרנולה, איטריות אורז.

שלבו מזון חי בתזונה- ככל שתשלבו יותר מזון חי כמו: פירות וירקות, זרעים ואצות כך תוכלו לתת לגוף שלכם את הערכים התזונתיים שהוא צריך.

רכשו מוצרים רק מספורים אורגניים- את המוצרים שאתם רוכשים רכשו בחנויות אורגניות וסופרים בריאים על מנת לשמור על הבריאות שלכם.

שמרו על אורח חיים בריא- שמרו על אורח חיים בריא כמו: פעילות גופנית על בסיס יום יומי, מדיטציה, יוגה ועוד. שמירה על אורח חיים בריא עם פעילות גופנית תשמור על הגוף שלכם ותעניק לכם תחושה טובה.

מצאו מזונות חליפיים- מצאו תחליפים בריאים במקום הגלוטן שיתנו מענה לבעיה שממנה אתם סובלים וימלאו את החוסר.

הכינו בעצמכם מאפים או עוגיות- הכנת מאפים שאתם שולטים במצרכים יעזרו לכם לפתור את בעיית הגלוטן. כמו כן, הכנת קרקרים מזרעי הם תחליף מצוין לקרקרים מחיטה או שיפון.

מסעדות ללא גלוטן במדריד

אם אתם חולי צליאק או שאתם רוצים לאכול בריא יותר ללא גלוטן, אתם יכולים למצוא מגוון מסעדות ללא גלוטן במדריד. בין המסעדות המובילות ללא גלוטן ניתן למצוא את המסעדות הבאות:

מסעדת Levél Veggie Bistro לבל וגי ביסטרו- מסעדה בסמוך למרכז מדריד המציעה מגוון נרחב של מאכלים ללא גלוטן. במסעדה תמצאו מנות צמחוניות וטבעוניות טעימות במחירים הנעים בין 118-176 ₪. המאכלים במסעדה הינם ים תיכוניים, אירופאיים בריאים ו האווריה במקום מהנה וכייפית.

מקום המסעדה: ‪Avenida Menendez Pelayo 61, 28009 מדריד ספרד

מסעדת Los Montes de Galicia ‏הרי גליציה‏- מסעדה המעוצבת במראה של המאה ה-19 השנדרלרים, הכיסאות, התמונות ועוד יוצרים אווירה ביתית, חמימה ועוטפת. במסעדה תמצאו מגוון נרחב של מאכלים ללא גולוטן מהמטבח הספרדי, הים תיכוני והבינלאומי. כמו כן, המחירים נעים בין 157-274 ₪.

כתובת המסעדה: ‪Calle Azcona 46, 28028 מדריד ספרד

מסעדת Vinitus Gran Vía Madrid ‏ויניטוס גראן דרך מדריד‏- מסעדת בר איכותית וטעימה עם מחירים לא יקרים שנעים בין 59-118 ₪. במסעדה תמצאו מגוון מנות ללא גלוטן מהמטבח הים תיכוני והספרדי. כמו כן, קיימות מנות לטבעוניים. המסעדה שוכנת במיקום מרכזי לא הרחק מ- Paseo del Prado.

כתובת המסעדה: ‪Calle Gran Via 4, 28013 מדריד ספרד

מסעדת Entre Santos Madrid אנטרה סנטוס מדריד- מסעדת בר כייפית ומגניבה הכוללת משקאות וקוקטליים טעימים ביותר, אוכל מיוחד וטעים וקינוחים מעולים. כמו כן, האווירה במקום כיפית, מהנה ומיוחדת. במקום תמצאו מאכלים מגוונים ללא גלוטן המתאימים לצמחוניים וטבעוניים. המאכלים כוללים מאכלים ים תיכוניים, ספרדים, פיוז'ן ואירופאיים בריאים. המחירים במסעדה נעים בין 59-118 ₪

כתובת המסעדה: ‪Calle San Bartolomè 4, 28004 מדריד ספרד

ללא גלוטן במדריד - שאלות נפוצות

כן ישנם מסעדות כשרות ללא גלוטן במדריד: Falafeleria, La Escudilla Restaurant, Barganzo.

ב – Vincci Soma תמצאו מסעדה אחת בשם Soma.

ברוב המסעדות במדריד ניתן לעשות הזמנות משלוח הבית או טייק אווי רק צריך לברר עם המסעדה בטרם ההזמנה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן