חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שדה התעופה של מדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

נמל התעופה אדולפו סוארס מדריד-בראחס
(Madrid-Barajas Adolfo Suárez Airport)

שירותי הסעות שדה תעופה למרכז העיר מדריד עד למלון!

נמל התעופה נפתח בפברואר 2006. הטיסות למדריד נוחתות וממריאות משדה התעופה הבינלאומי אדולפו סוארז מדריד-בראחס, באיירופורטו-פריה דה מדריד בכתובת Av de la Hispanidad, s/n, 28042 Madrid  . שדה התעופה ממוקם ברובע בראחס, בגבולות העיר מדריד, 9 ק"מ מהרובע הפיננסי ו-12 קילומטרים ממרכז העיר .

נמל התעופה אדולפו סוארס מדריד-בראחס הוא מהגדולים באירופה ,  יותר ממאה חברות תעופה בינלאומיות נוחתות בשדה התעופה ממגוון מדינות בעולם.

שדה התעופה מדריד בראחס עובד כמרכז של איבריה ואייר אירופה. כמו כן, הוא מהווה בסיס לאייר אירופה, איבריה, איבריה אקספרס, איבריה אזורית .

היעדים המובילים משדה התעופה של מדריד הם: ליסבואה, לונדרס, פריז, רומא, פרנקפורט, אמסטרדם, בריסל ובוגוטה. 

שדה התעופה כולל איזורי טרקלין לאנשי עסקים,אזורים למעשנים, אזורי משחקים לילדים ומגרש משחקים, מקום להשאלת עגלות תינוקות,, בתי קפה ומסעדות, כספומטים והמרת מטבעות, חנויות דפוס להדפסת מסמכים וצילומים , בתי מרקחת, סניפי דואר, בנקים, סוכנויות להשכרת רכב, חנויות בגדים, נעליים חנויות מכל הסוגים, סופר מרקט, חניה, אזורי חירום, שירותי רפואה, תחנת משטרה, משרד רישום, שירותי אבידות ומציאות ובתי מלון סמוכים לשדה התעופה לאנשים המגיעים בשעות הלילה המאוחרות שרוצים להתרענן בטרם הם ממשיכים ליעד הבא בספרד. שדה התעופה מספק אינטרנט אלחוטי חינם

שדה התעופה זכה במספר פרסים לשבח על העיצוב של האדריכלים, אנטוניו למלה וריצ'רד רוג'רס.

במרץ 2014 שמו של שדה התעופה שונה ונקרא אדולפו סוארס מדריד-בראחס לכבוד ראש הממשלה הראשון שנבחר בספרד הדמוקרטית, לאחר שספרד עברה מדיקטטורה לדמוקרטיה חוקתית מודרנית.

טיסות ישירות לספרד מארצות הברית זמינות בחברת American Airlines, Delta, US Airways, United ו- Air Europa בהתאמה. רשימת חברות התעופה הבינלאומיות נעה בין בריטיש איירווייז, לופטהנזה, אייר פראנס, KLM, נורבגיה, LAN איירליינס ו- SAS.

הכירו את הטרמינל

נמל התעופה של מדריד כולל 5 מסופי נוסעים (1, 2, 3, 4 ו- 4S).

טרמינל 1 : טרמינל 1 פועל בעיקר בטיסות בינלאומיות. 

טרמינל 2 : פועל בעיקר בטיסות פנים, ובסופו של דבר טיסות בין יבשות. 

טרמינל 3: נפתח במקרה של עומס בטרמינל 2. 

טרמינל 4 ו -4S : 2 טרמינלים מופרדים אלה פועלים מאז 2006, והם הגדולים בנמל התעופה של מדריד. טיסות בינלאומיות בתוך שנגן ומחוץ לשנגן מתארחות במסוף זה.

שאלות נפוצות על מדריד, טיסות וטיול בעיר!

חברת איבריה איירליינס , חברת התעופה הלאומית של ספרד .

בישראל יש טיסות ישירות למדריד, החברות שטסות מישראל למדריד הן :איבריה, אייר אירופה, אל על, ארקיע.

בגלל הנוחות , מיקום שדה התעופה חוסך הרבה טרטור , נסיעות וכסף.

מדריד היא בירת ספרד ומציעה שדרות ופארקים , מבנים היסטוריים ואדריכלות שתותיר אתכם פעורי פה, פארקים מדהימים, כמו מפארק בואן רטירו, פנינות כמו טירת הקריסטל שבפנים, או המוזיאונים המפורסמים שלה כגון פראדו או טיסן עם אוספי גויה ולסקז. פלאזה מאיור על בתי הקפה והמסעדות המדהימות שלה. תוכלו לנסות שם קלמרי שנחשב לאחת המנות הטעימות ביותר במדריד. ביקור בארמון המלכותי או מוזיאון עם אוצרות ממצרים או יוון העתיקה, רחוב גראן ויה או פוארטה דל סול הם מקדש דבוד, מקדש מצרי בעיר מקומות מושלמים לעשות שופינג ולבלות .הספרדים אוהבים מבקרים, אוהבים לארח, האנשים לא ממהרים, הקצב איטי ורגוע,  ספרד זולה במיוחד. 

מטרו: כדי להגיע למרכז העיר מדריד תוכלו לקחת קו מטרו 8 מטרמינל 2 וטרמינל 4 ולהגיע בתוך 15 דקות.


עוד דרך היא לקחת את הרכבת: קו C-1 RENFE מקשר את נמל התעופה מדריד עם מרכז העיר , הרכבת עוברת בכל 30 דקות, עלות כרטיסים היא 3.40 € והנסיעה היא כ -33 דקות.


ניתן להגיע בתוך 50 דקות למרכז העיר מדריד במונית. Uber זמינה בשדה התעופה של מדריד .
הנסיעה תעלה לכם כ-35 יורו , תלוי בתנועה ובאזור מדריד בו אתם שוהים. המרחק משדה התעופה של מדריד למרכז העיר הוא כ -30 דקות .


אוטובוס יהיה אמצעי פחות נוח ופחות מומלץ, אך ישנם מספר קווי אוטובוס משדה התעופה של מדריד למרכז העיר.

אין כל צורך ברכב כדי לחקור את העיר מדריד, ניתן להתנייד בעיר עצמה ברגל ולהשתמש בתחבורה הציבורית הזמינה והנוחה , אך אם מדריד היא תחנה בדרככם אל יעד אחר בספרד ואתם מעוניינים לצאת אל מחוץ לעיר, האפשרות הטובה ביותר היא על ידי השכרת רכב בשדה התעופה של מדריד. תוכלו למצוא חברות השכרת רכב זולות שיעניקו לכם שירות. ניתן להזמין רכב מראש באתרי האינטרנט, דבר שיחסוך לכם זמן ועמידה ממושכת בתור.

לשדה התעופה מדריד-בראחס יש ארבעה מסופים , בניין לוויין ושני רציפים, כמו גם מסוף מנהלים וטרמינל נוסף המשמש לטיפול במטען. המסופים T1, T2 ו- T3 כוללים שישה אזורי עלייה: A, B, C, D, E ו- F המחוברים למסופים.

רצוי ללון בסנטרו , בקרבת הארמון המלכותי, תמצאו שלל אטרקציות היסטוריות ותרבותיות, כולל פלאזה מאיור ופוארטה דל סול, או ללון ברטירו, איזור מוזיאוני האמנות . לא משנה באיזה איזור אתם בוחרים מומלץ לחקור את כל חלקי העיר, הכיכרות, השכונות, הפארקים והמבנים החשובים. ניתן לשהות גם מצפון למרכז העיר , שם נמצאות השכונות התוססות והמרגשות מלאסנה וצ'וקה.

אם אתם רצים לראות את העיר בנחת, בלי לחץ, לחוות ולספוג את האווירה, לראות לפחות מוזיאון אחד, לחרוש את כל העיר ברגל וליהנות מהקולינריה מומלץ לשהות בעיר מינימום שלושה ימים, כאשר הזמן האידיאלי הוא כמובן ארוך יותר, לפחות לארבעה ימים, על מנת להספיק לראות את העיר וליהנות מהפארקים שלה.

מדריד קטנה מברצלונה ומתאימה לביקור קצר,מדריד זולה ב -4% מברצלונה ופחות תיירותית ועמוסה, יש בה לא פחות ארכיטקטורה מעניינת ואטרקציות כמו רובע לה לטינה , האזור העתיק ביותר במדריד, המצודה האיסלאמית בתוך חומות העיר, עם רחובות צרים וכיכרות גדולות, קולינריה, פארקים ומקומות בילוי .

יולי ואוגוסט הם החודשים החמים ביותר של מדריד. הטמפרטורות בשעות היום כ-31  מעלות מעלה, אך יש אפילו ימים חמים מנשוא בטמפרטורות 35 ° C עד 40 ° C, הזמן הטוב ביותר לבקר במדריד הוא בסתיו (ספטמבר עד נובמבר) או באביב (מרץ עד מאי), ניתן לבקר גם בחורף כאשר בתי מלון מפחיתים את התעריפים, מומלץ להזמין טיסה ומלון לפחות 3 שבועות לפני היציאה על מנת לקבל מחיר מתחת לממוצע. עונת השיא נחשבת ליוני ויולי, יש עומס טיסות בשדה התעופה והמחירים בהתאם. החודש הזול ביותר לטוס לספרד הוא בחודש פברואר.

המחירים בספרד זולים מאוד, תוכלו למצוא מנה לארוחת צהריים תמורת 10 יורו (כולל מנה ראשונה, עיקרית  שתייה וקינוח). לצורך ארוחת הערב במסעדה  תיפרדו מסכום של  15-20 יורו, לא משנה היכן תבחרו לאכול, האוכל הספרדי ידוע כחוויה קולינרית משובחת.

הדרך המהירה ביותר לנסוע ממדריד לברצלונה היא באמצעות רכבת AVE המהירה שתביא אתכם ליעדכם תוך פחות מ -3 שעות .

השוואת מחירי טיסות ישירות מישראל למדריד

נמל התעופה מדריד-בראחס Madrid Barajas Airport הינו שדה התעופה הבינלאומי הגדול במרכז ספרד, מדריד. בראחס שדה תעופה מאפשר נחיתה ישירה מישראל!

נמל התעופה הבינלאומי של מדריד, הידוע גם בשם נמל התעופה אדולפו סוארז מדריד-בראחס, הוא נמל התעופה הראשי המשרת את מדריד, ספרד. שדה התעופה ממוקם כ-12 ק"מ (7.5 מייל) צפונית-מזרחית למרכז העיר ויש לו ארבעה טרמינלים: T1, T2, T3 ו-T4.

הנה כמה דברים שכדאי לדעת על נמל התעופה הבינלאומי של מדריד:

  • תחבורה: נמל התעופה הבינלאומי של מדריד נגיש בקלות באמצעות מספר אמצעי תחבורה, כולל מונית, אוטובוס ומטרו. לשדה התעופה יש גם תחנת רכבת משלו, עם קישורים קבועים למרכז מדריד וליעדים נוספים בספרד.
  • שירותים: נמל התעופה הבינלאומי של מדריד מציע מגוון רחב של שירותים ומתקנים, לרבות חנויות, מסעדות ובתי קפה, כמו גם כספומטים, המרת מט"ח ומתקני אחסון מזוודות. ישנם גם מספר טרקלינים למטיילים, כולל טרקלינים ספציפיים לחברת תעופה וטרקלין VIP.
  • חיבורים: נמל התעופה הבינלאומי של מדריד הוא מרכז מרכזי לנסיעות בינלאומיות, עם קישורים ליעדים ברחבי אירופה, צפון ודרום אמריקה, אפריקה ואסיה. שדה התעופה מוגש על ידי חברות תעופה גדולות רבות, כולל איבריה, אייר אירופה ו-Ryanair.
  • אבטחה: כמו בכל שדות התעופה הבינלאומיים, האבטחה היא בראש סדר העדיפויות בנמל התעופה הבינלאומי של מדריד. בשדה התעופה יש אמצעי אבטחה קפדניים, לרבות ביקורת דרכונים, בדיקת כבודה ונהלי בדיקה.
  • חניה: לנמל התעופה הבינלאומי של מדריד יש מספר אפשרויות חניה למטיילים, כולל חניה לטווח קצר ולטווח ארוך, כמו גם שירות חניה וחניה מהירה. בשדה התעופה יש גם כמה סוכנויות להשכרת רכב, הממוקמות במסופי T1, T2 ו-T4.
  • נגישות: נמל התעופה הבינלאומי של מדריד נגיש למטיילים עם מוגבלויות, עם סיוע מיוחד זמין לפי בקשה. בשדה התעופה יש גם מספר מקומות חניה ייעודיים לנהגים נכים, כמו גם שירותים נגישים לכיסאות גלגלים ומתקנים נוספים.
  • Wi-Fi: אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל נמל התעופה הבינלאומי של מדריד, המאפשר לנוסעים להישאר מחוברים ולגשת למידע ובידור בזמן ההמתנה לטיסותיהם.

אילו חנויות יש בדיוטי פרי של נמל התעופה של מדריד?

לנמל התעופה הבינלאומי של מדריד יש מגוון רחב של חנויות באזור הפטור ממכס, המציע למטיילים את האפשרות לקנות מגוון סחורות במחירים פטורים ממס. חלק מהחנויות באזור הפטור ממכס של נמל התעופה של מדריד כוללות:

  1. אופנה ואביזרים: בנמל התעופה של מדריד יש מספר חנויות המציעות אופנה ואביזרים לגברים, נשים וילדים, כולל מותגי יוקרה כמו Burberry, Longchamp, Michael Kors ו- Salvatore Ferragamo.
  2. בשמים וקוסמטיקה: האזור הפטור ממכס של נמל התעופה של מדריד מצויד היטב בחנויות בשמים וקוסמטיקה, הכוללות מותגים פופולריים כמו שאנל, דיור, לנקום ואיב סן לורן.
  3. משקאות חריפים ויינות: נמל התעופה של מדריד מציע מגוון רחב של משקאות חריפים ויינות, כולל מותגים ספרדיים מפורסמים כמו ריוחה וקאווה, כמו גם מותגים בינלאומיים כמו ג'וני ווקר, מואט אנד צ'אנדון והנסי.
  4. טבק וסיגרים: החנויות הפטורות ממכס של נמל התעופה של מדריד מוכרות מגוון מוצרי טבק, כולל סיגריות, סיגרים וטבק לגלגול, ממותגים ספרדיים ובינלאומיים כאחד.
  5. אלקטרוניקה וגאדג'טים: לנמל התעופה של מדריד יש מספר חנויות המציעות מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים, כולל מצלמות, סמארטפונים וטאבלטים, של מותגים כמו אפל, Bose וסמסונג.
  6. אוכל וקונדיטוריה: נמל התעופה של מדריד מציע מגוון אפשרויות של אוכל וממתקים, כולל מעדנים ספרדיים כמו ג'מון איבריקו ו-queso manchego, כמו גם מותגים בינלאומיים כמו לינדט וטובלרון.

ראוי לציין כי הזמינות של חנויות ומותגים ספציפיים עשויה להשתנות בהתאם למסוף ולשעה ביום. זה תמיד רעיון טוב לבדוק את אתר האינטרנט של שדה התעופה או את ספריית החנות הפטורה ממכס לפני הנסיעה כדי לקבל מושג טוב יותר מה זמין.

איך להגיע משדה התעופה לרחוב גראן ויה עם מטרו?

כדי להגיע מנמל התעופה הבינלאומי של מדריד לגראן ויה במטרו, בצע את השלבים הבאים:

קחו קו 8 (ורוד) משדה התעופה לתחנת Nuevos Ministerios.
העברה לקו 10 (כחול כהה) לכיוון Puerta del Sur.
רדו בתחנת Plaza de España ועקבו אחר השילוט ליציאה Gran Via.
לכו לאורך גראן ויה עד שתגיעו למלון שלכם.
הנסיעה משדה התעופה לגראן ויה אמורה להימשך כ-45 דקות עד שעה, תלוי בשעה ביום ובמספר הנוסעים במטרו. חשוב לציין שמערכת המטרו במדריד עלולה להיות עמוסה ועמוסה במיוחד בשעות השיא, לכן מומלץ לשמור את החפצים קרובים ולהיות מודעים לסביבתכם.

אפשרות נוספת להגיע משדה התעופה לגראן ויה היא לקחת מונית, שזו אפשרות מהירה ונוחה יותר. מוניות זמינות מחוץ לכל ארבעת הטרמינלים של נמל התעופה הבינלאומי של מדריד, והנסיעה לגראן ויה אמורה להימשך כ-20 עד 30 דקות, בהתאם לתנועה. עם זאת, מוניות יכולות להיות יקרות יותר מהמטרו, ולכן חשוב לבדוק את מחיר הנסיעה לפני הכניסה למונית.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן