חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התיאטרון המלכותי מדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

כל מה שצריך לדעת על התיאטרון הלאומי מדריד

מדריד היא עיר עצומה בגודלה עיר של תרבות ואמנות, בכל העיר פזורים גלריות רבות מוזיאונים ואירועי תרבות רבים, אחד המקומות החשובים במדריד זהו התיאטרון המלכותי, אחד המבנים המרשימים שתראו עם היסטוריה ארוכת שנים.

התיאטרון המלכותי של מדריד הוא אחד המקומות שאתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס כאשר אתם נמצאים בביקור במדריד, זהו אחד המבנים המרשימים ביותר חלל אדיר להופעות כאשר הוא בנוי בכמה קומות בהם הקהל יושב, גם המראה של המקום וגם הסאונד שלו הופכים את הביקור למשהו יוצא דופן טוב.

אחד המקומות החשובים במדריד זהו התיאטרון המלכותי
אחד המקומות החשובים במדריד זהו התיאטרון המלכותי

ההיסטוריה של התיאטרון המלכותי במדריד

בשנת אלף שמונה מאות ושמונה עשרה, בתקופת שלטונו של  המלך פרדיננד השביעי, החלו עבודות הבנייה של התיאטרון המלכותי, 

האבן הראשונה שהונחה מיד לאחר הוצאת צו מלכותי לשפץ את פלאזה דה אוריינטה ולהקים בית אופרה על אותו המקום שבו עמד התיאטרון האמיתי דה לוס קאנוס דה פרל שנה אחת לפני.

המטרה הייתה לבנות תיאטרון שיהיה ברמה הכי גבוה באירופה, במשך הבנייה של התיאטרון היו המון בעיות ועיכובים, כאשר האדריכל שהיה אחראי על הבנייה מת ובעיות של תקציבים שעיכבו את הבנייה כמעט ארבעים שנה, 

בתחילה המבנה שימש את בית המשפט של העיר לישיבות, לאחר כמה שנים עבר למקום אחר ומאז התיאטרון הפך להיות מהמובילים באירופה.

במשך השנים התיאטרון שימש לקונצרטים, הופעות בלט והופעות של אופרה, בשנים מסוימות התיאטרון אף שימש מקום לקיום תחרות הארוויזיון ומופעים רישמיים של ספרד, ההיסטוריה ארוכת השנים והשינויים שחלו הפכו את התיאטרון לאחד המקומות הפופולריים ביותר במדריד.

התיאטרון המלכותי של מדריד כיום

התיאטרון המלכותי הוא אחד המקומות שאתם חייבים לבקר בו כאשר אתם נמצאים במדריד, זהו אחד המבנים היפים והמרשימים ביותר במדריד, כיום התיאטרון המלכותי מקיים הופעות רבות של אופרה, קונצרטים ומופעי ריקוד.

התיאטרון המלכותי מקיים אינספור אירועי תרבות כך שתמיד תוכלו למצוא משהו מעניין, ההיכל עצמו הוא פשוט עוצר נשימה ומרהיב ביופיו, גם עבור ילדים יש אירועים מעניינים כך שאם אתם מטיילים עם הילדים שווה מאוד לקחת בחשבון ביקור בתיאטרון המלכותי.

פעילות לכל המשפחה אתם יכולים למצוא כמעט לאורך כל השנה בין השעות שתיים עשרה בצהריים עד חמש בערב, אלה סדנאות מוזיקה שמועברות על ידי פרופסור מכובד וידוע ועוד אמנים רבים שמלמדים איך להקשיב למוזיקה בצורה שונה ואפילו איך להנות יותר ממוזיקה.

דרך מעולה לראות את התיאטרון היא באמצעות סיור קולי מודרך, יש להתחבר לאפליקציה של התיאטרון שנותנת לכם מסלול והדרכה על מה שאתם רואים הסיורים יוצאים כל יום החל משעה עשר בבוקר עד השעה ארבע בצהריים שימו לב הכניסה למקום היא עד שעה לפני הסגירה.

הסיור אורך חמישים דקות והוא עולה שמונה יורו לאדם בוגר שבע יורו לילדים עד גיל שמונה עשרה וילדים עד גיל חמש נכנסים חינם, את הכרטיסים למופעים ניתן לרכוש און ליין או בקופות של התיאטרון המחירים בין הופעה להופעה משתנים בהתאם לסוג וגודל ההופעה.

מבט מרחוק על התאטרון הלאומי מדריד
מבט מרחוק על התאטרון הלאומי מדריד

שאלות ותשובות בנוגע לתיאטרון המלכותי של מדריד

התיאטרון המלכותי של מדריד הוא אחד המבנים היפים והמרשימים בעיר שמקיים קונצרטים, הופעות בלט, הופעות אופרה ואינספור אירועי תרבות נוספים.

כמובן יש סיורים בכל יום החל מהשעה שתיים עשרה בצהריים עד ארבע אחר הצהריים, הסיור יעלה לכם שמונה יורו.

התיאטרון המלכותי נמצא בכתובת: Pl. de Isabel II, s/n, 28013 Madrid, España ניתן להגיע ממרכז העיר בחשמלית מספר 149 או 147.

כן יש עבורם הצגות ואפילו פעילויות וסדנאות בנושא מוזיקה שמתאימות לכל המשפחה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן