חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון סורויה מדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

כל מה שצריך לדעת על מוזיאון סורויה במדריד

בשנים האחרונות מדריד עשתה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום התיירות ומדי שנה היא שוברת שיאים של כמות תיירים שמגיעים אליה, זה קורה בעיקר בשל העובדה שמדריד היא עיר של תרבות ואמנות עם אינספור אטרקציות מדהימות בכל התחומים.

אחד היוצרים המשפיעים בתרבות הספרדית אשר פעל בעיר מדריד זהו חואקין סורויה אחד מגדולי הציירים של מדריד שכיום ניתן לראות את היצירות שלו במוזיאון מיוחד המוקדש לאמן המוכשר.

מה יש לראות במוזיאון סורויה

ביקור במוזיאון סורויה מתאים כמובן לחובבי אמנות אבל ממש לא רק זהו מוזיאון מקסים אחד המקומות המעניינים בעיר שמציג את הבית המקורי בו סורויה פעל ועבד והוא נחשב לאחד הבתים שהיו שייכים לאמן מפורסם השמורים ביותר באירופה כולל הרהיטים המיוחדים והרכוש הפרטי של האמן ומשפחתו.

ייעודו של המוזיאון הוא לשמר את מורשתו של חואקין סורויה תוך תיעוד אוספיו מחקר וקידום עבודתו של סורויה, כאמור המוזיאון נמצא בביתו הפרטי של האמן בו התגוררו הוא ומשפחתו בתחילת המאה העשרים והתערוכות נמצאות בכל רחבי הבית בחדרים ובשאר החללים.

עבודות של האמן מוצגת בצורה יוצאת מן הכלל ותוכלו לבקר במשרד שלו שכיום הפך לאזור של תערוכה קטנה אך ממש מעולה של עבודות נדירות של סורויה עצמו, כמו כן ניתן לבקר בסדנת העבודה שלו בה הוא יצר את רוב היצירות המפורסמות שלו, הסדנא נשמרה בצורה פנטסטית וינתן אפילו לראות את המברשות והצבעים איתם הוא עבד.

הכניסה למוזיאון היא דרך הגן המקיף את הבית משני צדדיו הגן מחולק לשלושה אזורים, הראשון, בהשראת הגן הטרויאני של אלקזר של סביליה, שבמרכזו מוצבת מזרקת שיש עתיקה וברקע שלו האכסדרה שדרכה נכנסי אל הבית.

הגן השני נוצר בהשראת הגנרליף בגרנדה, והוא בסגנון ערבי, מוקף במזרקות ובריכה קטנה צמחייה מעוצבת ספסלים ופרחים ריחניים, בגן השלישי יש בריכה בה תמצאו פסלים ועבודות אמנות מקסימות ופרגולה נעימה ומוצלת אשר סורויה נהג לשבת בה ואף לארח אורחים

הגן מבודד את המוזיאון מהמולת הרחוב והוא נעים מאוד באווירה נינוחה מקום מושלם לשבת לנוח לשמוע את רחש המזרקות ליהנות מהצבעים והריחות של הצמחייה מסביב, את הגנים עיצב סורויה בעצמו והם היו מקור לגאווה עבורו.

מה צריך לדעת לפני ביקור במוזיאון סורויה

ביקור במוזיאון סורויה הוא חוויה בלתי נשכחת המוזיאון הוא אחד המבוקשים במדריד ולכן מומלץ לקנות את הכרטיסים למקום מראש, את הכרטיסים באינטרנט ניתן לקנות רק לימי שלישי עד שישי בין השעות שתיים בצהריים עד השעה שמונה בערב, לשאר שעות הפעילות של המוזיאון ניתן לרכוש כרטיסים בקופות.

ניתן לעשות במוזיאון סיורים מודרכים בין הימים שלישי עד שבת, סיור מודרך במוזיאון סורויה נמשך כשעה, ואתם מבקרים בבית של סורויה, בסטודיו שלו ובתערוכות הזמניות, ניתן לעשות סיור קבוצתי, משפחתי או להצטרף לסיור קיים 

הסיורים מתקיימים עם מקסימום של שתיים עשרה משתתפים, מחיר של סיור מודרך במוזיאון סורויה הוא שש יורו לאדם במידה ואתם מעוניינים בו יש להזמין אותו מראש באינטרנט, מה שבטוח הוא שביקור במוזיאון סורויה זוהי חוויה של אמנות ומסע אל העבר של מדריד.

שאלות ותשובות בנוגע למוזיאון סורויה

מחיר של כרטיס כניסה למוזיאון סורויה הוא 3 יורו לאדם, בימי שבת החל מהשעה 14:00 עד 20:00 וימי ראשון מ 10:00 עד 15:00 הכניסה למוזיאון היא חינם.

מוזיאון סורויה פתוח למבקרים מיום שלישי עד שבת בין השעות 9:30 עד 20:00, ימי ראשון וחגים בין השעות 10:00 עד 15:00.

את הכרטיסים למוזיאון מומלץ לקנות באינטרנט הם גם יהיו יותר זולים וגם תוכלו לדלג על התור בכניסה של המוזיאון.

המוזיאון נמצא בכתובת: פסאו גנרל מרטינז קמפוס, 37 ניתן להגיע למקום באמצעות מטרו קו 10 או קו 1.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן