חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קאסה דה קמפו

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

כל מה שרציתם לדעת על קאסה דה קמפו

מדריד היא עיר קסומה זוהי עיר ללא הפסקה שמגיעים אליה בכל שנה מיליוני תיירים מסביב לעולם, בין האטרקציות הרבות תוכלו למצוא את הארמון המלכותי הגדול ביותר באירופה ועוד אינספור מבנים היסטוריים מרשימים במיוחד.

אחד המקומות היפים שמאוד מומלץ לבקר בהם זהו פארק קאסה דה קומפו הפארק הציבורי הגדול ביותר במדריד המשתרע על שטח עצום של כמעט אלף שש מאות דונם, זהו אחד הפארקים היפים באירופה כולה מלא בטבע מדהים ואינספור אטרקציו מלהיבות.

ההיסטוריה של קאסה דה קמפו

באמצע המאה השש עשרה החליט המלך הספרדי פיליפ להעביר את חצר המלכות למדריד, הוא הקים אחוזה שהשתרעה מאזור הארמון המלכותי עד לשטחי הציד מן העבר השני, הוא רכש חוות ושדות באזור של הפארק, שהיו שייכים רק לארמון המלוכה ולא היו פתוחים לציבור הרחב במשך מאות שנים.

המלך פרדיננד השישי הכריז על הפארק כיער מלכותי והחליט להקדיש אזורים נרחבים ממנו עבור שימוש חקלאי וגידול בעלי חיים, בשנות השלושים הפארק נפתח לציבור הרחב לאחר עלייתה של הרפובליקה הספרדית לשלטון, הממשלה ויתרה על השליטה בפארק והעבירה את האחריות למועצת העיר מדריד.

פארק קאסה דה קמפו הוא פארק היסטורי זהו פארק מיוער אשר לאורך השנים נבנו בו מבנים רבים מיוחדים והיסטוריים, כיום זהו הפארק הפופולרי ביותר במדריד כאשר מבקרים גם המון מקומיים וגם המון תיירים שמגיעים כדי לראות את יופיו של הפארק ולהנות מהאטרקציות הרבות שאפשר למצוא בו.

מה יש לראות ולעשות בקאסה דה קמפו

פירוש השם קאסה דה קמפו מספרדית הוא בית כפרי ועל אף שזהו פארק ציבורי זהו קודם כל יער מדהים מלא במגוון גדול של בעלי חיים וצומח, כמו כן תוכלו גם למצוא מגוון גדול מאוד של אטרקציות כמו למשל פארק שעשועים ואטרקציות (Parque de Atracciones).

בשנים האחרונות חל שיפוץ בפארק כאשר אחד המוקדים העיקריים היה האגם הגדול של הפארק שלאורכו ומסביבו יש מסעדות רבות וברים מאוד מומלצים וברמה גבוהה מאוד זהו אזור מעולה למצוא אוכל ספרדי מסורתי או אוכל מרחבי העולם.

בין היתר תוכלו למצוא גם אטרקציות מדהימות כמו האקווריום של מדריד שמחשב לאחת האטרקציות המובילות בעיר ותוכלו למצוא גם את גן החיות של מדריד שנחשב לאטרקציה מובילה לביקור עם ילדים.

פארק קאסה דה קמפו פופולרי מאוד בקרב חובבי ספורט, בטיול בפארק תוכלו לראות מקומיים שמגיעים כדי לרוץ לשחק כדורגל או טניס וכמובן כדי לרכב על אופניים שזו אופציה מצוינת לטייל בפארק, יש בפארק שירותי השכרת אופניים, מאוד מומלץ לטייל בעיקר עם ילדים.

בעונת הקיץ יש בפארק את הבריכה הציבורית הגדולה של מדריד אשר נחשבת לאחת המקומות האהובים על המקומיים שמגיעים אליה בהמוניהם, מומלץ לתכנן את הביקור בפארק מראש מפני שיש בו כל כך הרבה מה לעשות לכן מומלץ להתמקד במה שמעניין אתכם אפשר בקלות לבלות יום שלם בפארק ולא לראות את כולו ואת האטרקציות שנמצאות בו.

כמובן שזה אחד המקומות היותר מומלצים לביקור עם ילדים במדריד ואתם יכולים גם לעשות איתם שייט באגם או לבקר בפארק השעשועים וכמובן לטייל בטבע המדהים ולצפות בבעלי החיים באזור.

שאלות ותשובות בנוגע לקאסה דה קמפו

קאסה דה קמפו זהו אחד הפארקים הגדולים והיפים ביותר במדריד, זנו פארק הממוקם בתוך יער ומציע למבקרים בו אינספור אטרקציות מלהיבות.

הפארק פתוח כל ימות השנה כל הזמן כך שאם אתם מתכננים להגיע למדריד כדאי מאוד לקחת בחשבון ביקור בפארק קאסה דה קמפו.

ניתן להגיע באמצעות אוֹטוֹבּוּס מספרים 3, 25, 31, 33, 36, 39, 41, 46, 62, 65, 75, 138, 148, C1, C2, N16, N18, N19, N20 או במטרו מספר L5 או L10/

יש במקום את כל השירותים הנדרשים, שירותים, מסעדות, אזור לפיקניק ומנגל, מידע לתייר, מגרשי ספורט, השכרת אופניים, שייט באגם, ועוד המון מה לראות ולעשות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן