חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלאסה דה סיבלס

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

כל מה שצריך לדעת על פלאסה דה סיבלס

אחד המאפיינים הברורים של מדריד אלה הם המבנים ההיסטוריים המדהימים בכל רחבי העיר, אחד המקומות המומלצים ביותר לבקר בהם במדריד זהו פלאסה דה סיבלס, או כיכר סיבלס, זוהי כיכר מפורסמת ונקודת ציון בלב מדריד. 

במרכז הכיכר תמצאו מזרקה מדהימה בעיצוב ניאו קלאסי יחד עם פסלים עשויים שיש אשר הפכו יחד עם ארמון סייבל לסמל חשוב של מדריד, פלאסה דה סיבלס נחשב לאטרקציה חובה במדריד לכן אספנו עבורכם מידע רלוונטי אודות הכיכר הארמון והאזור.

פלאזה דה סיבלס זהו אחד המקומות היפים ביותר במדריד
פלאזה דה סיבלס זהו אחד המקומות היפים ביותר במדריד

מה יש לראות בפלאסה דה סיבלס

פלאזה דה סיבלס זהו אחד המקומות היפים ביותר במדריד שנחשב לסמל של העיר, זהו אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר במדריד, מיקומה של הכיכר חשוב מבחינה היסטורית שבעבר הייתה חלק מציר המפריד בין החלקים העירוניים של העיר לבין אזור הארמון של המלכים בתקופת הרנסנס. 

פלאסה דה סיבלס מוקפת בארבעה מהמבנים הבולטים של מדריד ארמון סיבל שנקרא גם בית העירייה, הבנק של ספרד, ארמון לינארס וארמון בונביסטה. הכיכר נקראה במקור כיכר מדריד, אך שמה שונה מאוחר יותר על ידי מועצת העיר, לשמה הנוכחי פלאסה דה סיבלס.

אחת האטרקציות המרשימות של הכיכר זוהי המזרקה יוצאת הדופן שנמצאת במרכזה, המזרקה נקראת על שם אלה בעלת אותו השם סיבלס והיא נחשבת לאחד הסמלים החשובים ביותר של מדריד. 

המזרקה נבנתה בתקופת שלטונו של המלך צ'ארלס השלישי בסוף המאה התשע עשרה והיא תוכננה על ידי האדריכל הספרדי הידוע ונטורה רודריגז. המזרקה מציגה את האלה סייבל יושבת על עגלה שנמשכת על ידי שני אריות. 

במקור המזרקה הוצבה מול ארמון בואנה ויסטה אך לאחר מכן היא הועברה למרכז הכיכר בסוף המאה התשע עשרה, המזרקה של כיכר סיבלס היא המקום בו אוהדי ריאל מדריד חוגגים לאחר ניצחון חשוב או לאחר זכייה בתואר כל הכיכר מתמלאת באוהדים אשר נכנסים למזרקה ותולים את דגלי הקבוצה על המזרקה והפסלים מסביב.

המזרקה של כיכר סיבלס היא המקום בו אוהדי ריאל מדריד חוגגים לאחר ניצחון חשוב
המזרקה של כיכר סיבלס היא המקום בו אוהדי ריאל מדריד חוגגים לאחר ניצחון חשוב

מול הכיכר ניצב ארמון פלאסה דה סיבלס שבעבר היה המטה של הדואר של מדריד וכיום הוא משמש כבית העירייה, זהו אחד האזורים התוססים במדריד ובסביבה שלו תוכלו למצוא מגוון גדול של מסעדות מעולות בתי קפה וברים.

הארמון של פלאסה דה סיבלס הוא בניין העצום, אשר משתרע על שטח של למעלה שלושים אלף מטר רבוע, זהו אחד הראשונים שנבנו בסגנון אדריכלות מודרניסטית במדריד. זהו מבנה מרהיב שמושך מיד את העין, החזית של המבנה הם שני מגדלים מחומשים, יחד עם הכיפה מתומנת מרכזית, שיחד יוצרים מראה מרהיב.

ניתן לבקר באזורים מסוימים של הארמון כולל מרפסת מדהימה שמעניקה זווית נוף נפלאה על העיר, הכניסה לארמון היא בעלות סמלית של שתי יורו, מומלץ לבקר באזור של הכיכר בלילה כאשר התאורה פועלות ומשרה אווירה מקסימה על האזור כולו. 

שימו לב שבשנים האחרונות יש מדי פעם שיפוצים בארמון ולעיתים לא ניתן להיכנס אליו עם זאת זו לא סיב לוותר על טיול באזור גם בלי להיכנס לארמון יש המון מה לראות ולעשות בכל האזור המקסים.



מול הכיכר ניצב ארמון פלאסה דה סיבלס שבעבר היה המטה של הדואר של מדריד
מול הכיכר ניצב ארמון פלאסה דה סיבלס שבעבר היה המטה של הדואר של מדריד

שאלות ותשובות בנוגע לפלאסה דה סיבלס

לא צריך לשלם כניסה לכיכר אך אם אתם מעוניינים לבקר בארמון זה יעלה לכם סכום סמלי של שתי יורו.

ניתן להגיע באמצעות מטרו קו 1 או 2 כמו כן ניתן להגיע באמצעות אוטובוס קו, 9, 10, 20, 52, 146, הכיכר היא מקום מרכזי בעיר ולא אמורה לכם בעיה למצוא את המקום בקלות.

כן מלבד המזרקה המדהימה והארמון המרשים יש עוד המון מה לעשות באזור של פלאסה דה סיבלס, זהו אזור תוסס מלא במסעדות, בתי קפה וברים.

פלאסה דה סיבלס זהו אחד הסמלים הבולטים של העיר מדריד, זהו אזור מקסים עם מזרקה שנחשבת לאחת היפות בעולם וארמון מרהיב המעוצב בצורה יוצאת דופן.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן