חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית חב"ד במדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

בית חב"ד זהו גוף יהודי שמטרתו לעזור ליהודים ברחבי העולם, בית חבד הראשון הוקם כבר בשנת 1950 ומאז נפתחו עוד אלפים מסביב לעולם ניתן למצוא בית חבד כמעט בכל המדינות בעולם.

בתי חב"ד מסביב לעולם עוזרים ליהודים הנמצאים בסביבת בכל מיני צורות, אם זה בארוחות שישי או לאלה המתגוררים במקום הם עוזרים אפילו למצוא עבודה. הם יכווינו אתכם לעבר מסעדות כשרות, חנויות אוכל כשרות, ואף למלונות כשרים שנמצאים באזור.

בית חבד במדריד אינו שונה וגם הוא מציע עבור תושבים יהודים ומבקרים יהודים את עזרתו במגוון דרכים, בית חבד במדריד מציע ארוחות שבת למבקרים בעיר אך כדי להשתתף בארוחה כזו יש להזמין מקום מראש.

איך מזמינים ארוחת שבת בבית חב"ד במדריד?

כאמור בית חבד במדריד מעניק ארוחות כשרות בשבת באירוח של הרב של הקהילה, הארוחות הן בתמורה סמלית אך עדיין נהוג להעניק תרומה על פי ראות עינכם כמובן. לפני הארוחה נפגשים בבית הכנסת הגדול של מדריד הנקרא "בית יעקב" שם מתפללים לאחר התפילה הולכים יחדיו לביתו של הרב.

הרבה פעמים תפגשו יהודים נוספים אשר הגיעו מסביב לעולם מה שמעצים עוד את החוויה שגם ככה כל מי שביקר כבר בארוחה כזו העיד שזוהי חוויה חזקה וטובה מאוד.

כדי להגיע לארוחה יש להזמין מקום מראש וכל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר האינטרנט של בית חבד מדריד שם תמצאו בתפריט העליון את האפשרות להזמנת ארוחה, לאחר שתלחצו על "שבתות" תעברו לדף חדש שם תצטרכו לבחור את מועד שאתם מעוניינים שהסעודה תתקיים.

יש לפניכם שלוש אפשרויות:

  1. ארוחת ליל שישי בעלות של 28 יורו לאדם.
  2. ארוחה בשבת ביום בעלות של 22 יורו לאדם.
  3. ארוחה המשלבת בין ליל שבת, לשבת ביום בעלות של 50 יורו לאדם. 

ארוחת ליל שישי מתחילה עם תפילת ערבית בבית הכנסת המרכזי בעיר ולאחר התפילה הארוחה מתקיימת בסביבות השעה שמונה בערב מיד לאחר התפילה.

ארוחת שבת מתחילה גם בבית הכנסת המרכזי כאשר מקריאים את תפילת שחרית התפילה מתחילה בסביבות השעה 9 בבוקר הנערכת עד לשעה 12 בערך לאחר התפילה הולכים לבית חב"ד כדי לאכול את הארוחה. 

כאמור מומלץ להזמין מקום מראש לכן אם אתם מעוניינים בארוחת השבת חשוב להזמין אותה מרגע שסגרתם את הטיול ישנם מצבים בהם אין מקום לכולם כך שההזמנה תקופה רבה מראש בהחלט תעזור לכם למצוא את המקום שלכם.

האם יש ארוחות חג בבית חב"ד במדריד?

במקרה ואתם מגיעים לעיר באחד החגים יש לבדוק מראש באתר האינטרנט האם יש ארוחה וניתן להזמין אליה מקום, בית חבד במדריד לא עורך ארוחות פתוחות לקהל בכל החגים לכן מומלץ לברר האם בחג שאתם נמצאים יש ארוח

באילו דרכים ניתן למצוא את בית חבד במדריד?

את בית חבד במדריד נתן למצוא בכמה דרכים:

כתובת: 

Calle Gral. Álvarez de Castro, 30, 28010 Madrid, Spain 

מספר טלפון:

+ 34658140969

אתר האינטרנט:

https://chabadmadrid.com/

מייל:

info@chabadmadrid.com

האם ניתן להגיע משפחה שלמה לארוחת שבת בבית חב"ד במדריד?

בהחלט כן אתם יכולים להגיע גם כקבוצה גדולה של אנשים אך שוב נזכיר שההזמנה מתבצעת מראש במקרה ואתם קבוצה גדולה מומלץ מאוד לבצע את ההזמנה כמה זמן מראש שרק ניתן על מנת שתוכלו לשריין לעצמכם מקום בטוח.

מה עוד אפשר לדעת על ארוחות שבת בבית חב"ד במדריד?

על פי תגובות של כאלה שכבר ביקרו בארוחת שבת בבית חב"ד במדריד, הם רובם ככולם חיוביות המון אנשים סיפרו על חווית אירוח מדהימה מצד הרב המקומי ותחושה נעימה של ערב שבת מיוחדת ביותר שתשאיר להם זכרונות טובים להמשך חייהם.

לסיכום על בית חב"ד מדריד

אם אתם מתכננים טיול למדריד שווה מאוד לבקר בבית חבד המקומי לארוחת שישי או שבת, זוהי ללא ספק חוויה מדהימה שלא תחוו בכל מקום. ישנן שלוש ארוחות, בליל שישי, שבת בצהריים, או שילוב של שניהם יחדיו, הארוחות עצמן קורות מיד לאחר שמסיימים את התפילה בבית הכנסת המרכזי והמרשים של העיר והולכים אל בית חב"ד כדי לאכול את הארוחה.

כמובן שהאוכל כשר למהדרין ובדרך כלל תקבלו מנות של אוכל יהודי אותנטי וטעים מאוד, אז לא לשכוח להזמין מקומות מראש אחרת לא תוכלו להיכנס לארוחה. את ההזמנה את מבצעים דרך אתר האינטרנט או באחת מדרכי התקשורת שתוכלו למצוא למעלה בכתבה זו

אנו רק יכולים לומר שארוחת שבת בבית חב"ד במדריד היא חוויה מומלצת מאוד כאשר אתם מבקרים בעיר, תוכלו גם לטייל באזור של בית חבד במדריד ולראות באזור יעדי תיירות נוספים, יש כאלה שאף ישנים במלון הממוקם בקרבה של בית חב"ד.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן