חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סירקולו דה בלאס ארטס

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

הכל על סירקולו דה בלאס ארטס

מדריד היא אחת הערים התרבותיות ביותר בעולם, היא מלאה באולמות קונצרטים הופעות ואינספור אירועי תרבות ואמנות, כמובן שיש למדריד עוד המון מה להציע מלבד תרבות, יש לה חיי לילה תוססים ואיך אפשר לשכוח את הכדורגל שנחשב לכמו דת בעיר.

כאשר מתכננים טיול למדריד האפשרויות כל כך רבות שלעיתים קשה לבחור את האטרקציות המתאימות לנו, במאמר זה נמליץ לכם על סירקולו דה בלאס ארטס ישות פרטית המוגדרת כמרכז להגנה על אומנויות, סירקולו דה בלאס ארטס זהו מרכז תרבות ואמנות המרכז מגוון גדול של הופעות תרבות.

למה כדאי לבקר בסירקולו דה בלאס ארטס

סירקולו דה בלאס ארטס זהו ישות תרבותית פרטית ללא מטרות רווח שכל מטרת היא לעודד אמנות, הם הוקמו בסוף המאה התשעה עשרה על ידי קבוצה קטנה של אמנים מקומיים, בתחילה הם פעלו לבדם אך עד מהר הקבוצה גדלה עד שהפכה להיות אחד ממרכזי התרבות החשובים באירופה.

סירקולו דה בלאס ארטס זהו מרכז רב תחומי בו מתקיימות פעילויות החל מספרות, דרך מדע, פילוסופיה, קולנוע ואמנויות הבמה, במשך השנה מתקיימות במקום עשרות הופעות שונות ומגוונות וגם תערוכות מאוד מעניינות.

אחת התערוכות המסקרנות שלא כדאי לכם לפספס בעיקר אם אתם חובבי קולנוע זוהי תערוכה המציגה את היצירות של הבמאי הנפלא סטנלי קובריק,  התערוכה מציגה יותר משש מאות יצירות מכל הקריירה הקולנועית של אחת הבמאים התרבותיים החשובים של המאה העשרים

תוכלו לראות באולם הקולנוע במרכז יצירות חשובות של הבמאי וגם סרטים נוספים, בין היתר גם הופעות חיות רבות לאורך השנה בעיקר של מוזיקה קלאסית וגם ג'אז, מדי שנה יש באולם ההופעות של המרכז אירוע הנקר מעגל הג'אז שמאגד את נגני הג'אז הטובים בעולם.

זהו אחד האירועים החשובים בעולם הג'אז שמושך אליו מדי שנה מעריצים רבים מרחבי העולם, כמו כן יש אירועים רבים נוספים לאורך השנה כך ששוה לעקוב מה קורה בתאריכים שאתם מבקרים במדריד.

אחת האטרקציות בביקור במרכז סירקולו דה בלאס ארטס זהו הגג של המבנה, בעלייה לגג תוכלו ליהנות מנוף פנורמי של שלוש מאות שישים מעלות על מדריד, המרפסת המדהימה של הבניין היא פשוט יפיפיה ויחד עם הנוף המדהים על העיר אתם מקבלים תמונה מדהימה שכל מה שנשאר לעשות זה להוציא את המצלמה ולהתחיל לצלם.

הכניסה למרפסת תעלה לכם ארבע יורו ואתם יכולים גם לשתות קפה או משהו חם אחר בקפיטריה של המרפסת, ניתן לבקר במקום עם ילדים אך הם צריכים להיות מעל גיל שש עשרה וכמובן שאסור להם לשתות אלכוהול.

יש גם מסעדה מעולה במתחם אשר הוקמה בסוף המאה התשע עשרה עם עיצוב מדהים ועל קירותיה מוצגים יצירות אמנות מדהימות מאוד מומלץ לבקר במסעדה היפיפיה וליהנות מתפריט עשיר, המסעדה פתוחה כל יום החל מאחת בצהריים עד אחת בלילה, מומלץ להזמין מקומות מראש.

בכל מקרה יש גם פעילויות עבור ילדים כמו סדנת אנימציה פעילות מעולה לכל המשפחה בה אתם לומדים איך ליצור סרטוני אנימציה חמודים הסדנא מתקיימת בכל יום שני בין השעות שש בערב עד תשע בלילה.

שאלות ותשובות בנוגע לסירקולו דה בלאס ארטס

המקום פתוח כל ימות השבוע בין השעות תשע בבוקר עד שבע בערב, בסופי שבוע המקום פתוח עד השעה חמש אחר הצהריים.

ניתן להגיע באמצעות מטרו קו סביליה ולרדת בתחנת בנק ספרד או באוטובוס קו 2, 5,9, 14.

מחיר כרטיס כניסה לאדם בוגר עולה חמשה יורו ולילדים החל מגיל שש עשרה יעלה ארבע יורו בלבד.

את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר של המרכז או במקום עצמו.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן