חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע פולקלור במדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

לראות מופע פולקלור ספרדי זה משהו בגדר חובה שמגיעים אל מדריד! כל מה שצריך לדעת על הופעות פולקלור במדריד!

במאמר זה נדון בכמה מהמקומות בהם תוכלו לראות את הפלמנקו הטוב ביותר של מדריד וליהנות ממשקה באווירתו. לכן, היום אתן לך ארבעה מקומות ללכת לראות פלמנקו באיכות גבוהה במדריד, להראות לך סרטונים של רקדנים פנטסטיים בפעולה ולדון ברעיון של "מופע פלממקו" תיירותי, כדי שנוכל להתייחס לרעיונות שלך לגבי מופע פלמנקו "תיירותי"

אנו נייעץ לך, נגיד לך איזה סוג פלמנקו אתה רוצה לראות, איזה יום אתה במדריד ונעזור לך לא לקבל החלטה שגויה. המשך לקרוא כדי לגלות את המקומות הטובים ביותר במדריד – אתה יכול לבחור ולראות כל מיני פלמנקו ונעזור לך לבחור נכון.

סיור זה הוא דרך נהדרת לחוות את חיי הלילה הטובים ביותר בעיר, להתחיל במרכז מדריד על פוארטה דל סול ולהתנהג כמו עיר בפני עצמה.

אני באמת מאמין שזה חובה מוחלטת לראות מופע פלמנקו בספרד ובאמת הייתי מעודד את כל מי שמבקר בספרד ומעוניין בתרבות ואמנות ספרדית לראות אותו

אם מישהו שואל אותי איפה ראיתי את פלמנקו במדריד, אני בטוח שזה אחד המקומות שאני ממליץ עליהם. זהו מרחב לידע והנאה שרוצים לחקור הלאה. טיילתי במדריד ובאנדלוסיה ונתקלתי בה בפעם הראשונה, אבל הייתי ממליץ עליה לכל אחד.

אם תשתתף רק במופע אחד במדריד, תבקר בפעם הראשונה בקאזה פאטאס קניזרס (10). הוא הבעלים המשותף של שניים מהחברים המייסדים של הפלמנקו בספרד, חואן קרלוס וחוסה לואיס פאצ'קו.

לאס טבלס

הוא מפעל חדש במדריד, הממוקם במרכז גראן ויה פרינססה, ויש טבלאות אחרות שמציעות פלמנקו מדי יום, אבל זה המנצח. הוא ממוקם במרכז מדריד ואיכות הפלמנקו מהשורה הראשונה, תוכנית התערוכה מוסיפה עומק לחוויה. יש גם בית ספר פלמנקו וחברת Aflamencos, כך שאין אפשרויות אחרות לבחירה מלבד Casa Patas Canizares.

כשמדובר בהנאות העיר הגדולה

הפלמנקו במדריד מעלה מופע נוסף ללא סלסולים שלוקחים את הנשימה. אם אתם רק רוצים ליהנות מכמה משקאות ואווירת פלמנקו, תוכלו למצוא אותם בלאס טבלס ובקאסה פאטאס קניזרס במרכז מדריד. תוכלו לטבול את עצמכם בתערוכות הפלמנקו המפורסמות שיש למדריד להציע על ידי השתתפות באחת המופעים הגדולים, כמו זו שבכיכר דה לוס דפורט. אז אם אתם לא רוצים לפספס את ההופעות המדהימות האלה בביקורכם הבא במדריד, התכוננו לצפות באחת מתצוגות הפלמנקו הגדולות במדריד ובסביבתה! בנוסף למופעים המקצועיים, בקאסה פאטאס יש גם בית קפה נעים בו האורחים יכולים להאזין למוזיקת פלמנקו ולעיתים ליהנות ממופעי פלמנקו פחות רשמיים. המופעים מושכים אליהם כמה מהאמנים הספרדים הטובים ביותר, אך יש להם גם מתקן אימונים בו מתאמנים אנשים מכל רחבי העולם.

מופעי פלמנקו מתקיימים בימי שישי ושבת

והלילות שנותרו הם עדיין מועדונים, רומבה ופלמנקו. האירועים וההופעות מאורגנים על ידי מעגל פלמנסקו במדריד, אז שקול להגיע לכאן בכיף. ואז אנו פונים לקאזה פאטאס, שם, בהתאם ליום ולשבוע, תוכלו לפגוש סנדלר פלמנקו או גיטריסט פנומנקו או לבקר באחת הסדנאות שלהם. ראו בעצמכם את המקומות הטובים ביותר בספרד "לראות" את פלממקו – חשבו שזה מקום עלייה לרגל.

אם אתם מחפשים הופעת פלמנקו רשמית יותר

קאזה פאטאס הוא אחד מאתרי הפלמנקו המפורסמים והמפורסמים ביותר במדריד. ההיצע הוא רחב מאוד וניתן לראות פלמנקו מעורר השראה בחלל קטן שרק מהווה חלק קטן מהשטח מחיר של מקום גדול יותר. אולי המקום הכי טוב בעיר, בו יותר מ -15 "פלממקו טבלוס" מתחרים על תיירים.

ישנם מספר ערבי פלמנקו חשובים במדריד, אך בספרד יש למעלה מארבעים תזמורות מקצועיות, כולל התזמורת הסימפונית הלאומית של ספרד, התזמורת הלאומית הספרדית והתזמורת הלאומית של קטלוניה.

הקרדמומו

הוא ללא ספק אחד ממופעי הפלמנקו הטובים ביותר במדריד, וספרד קומפני זוללת מביאה את האורחים למספר מופעים נהדרים אחרים, כמו התזמורת הבוליביאנית, התזמורת הלאומית הספרדית ורבים אחרים. אל תשכחו להזמין מופע פלמנקו במדריד, מכיוון שהוא אחד הטבלאות הפופולריות ביותר בבירה. זו חוויה נהדרת, כי יש מגוון גדול של מקומות בעיר בהם תוכלו לצפות בפלמנקו במלוא הדרו. הם מציעים גם מבחר של אוכל ומשקאות, ממנות מסורתיות למנות מודרניות יותר, אך יש להם מבחר טוב של מנות מסורתיות ומודרניות, יין ובירה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן