חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרכזי קניות מומלצים במדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

פאשניסטיות ימצאו במדריד  את כל האפשרויות, במאמר זה נציע לכם חווית קניות במרכזי הקניות הטובים ביותר במדריד. תמצאו במדריד שפע של אפשרויות קניות מקומיות הכוללות את הרחובות החמים ביותר המומלצים לקניות. חנויות יוקרתיות או מקומות עם מציאות במחירים מצחיקים. יחד עם המלצות למסעדות מגניבות. כדאי מאוד לבדוק את המגוון הרחב והשפע שמחכה לכם במדריד שהיא אחת מהערים היפות באירופה, היא מציעה בניינים היסטוריים ומרשימים, היסטוריה ותרבות עשירה, גלריות לאמנות ומוזיאונים, פארקים ירוקים וקסומים. חיי לילה עם הברים והמועדונים הטובים ביותר ברחבי אירופה, ברים על גגות עם נופים עוצרי נשימה אל העיר וכמובן חווית שופינג מהנה במיוחד במהלכה תרכשו מותגים ותחזרו לישראל עם שלל רב, מזכרות מטיול בלתי נשכח.

מרכזי קניות, חנויות ומידע על שופינג במדריד

ABC Serrano בכתובת Serrano, 61 & Paseo de la Castellana, 34

הבניין הגדול והאלגנטי הזה, השוכן ברובע הצ'י-צ'י של סלמנקה, הוסב ממטה העיתון ABC למרכז קניות ופנאי בן שמונה קומות. ארבע מהן מוקדשות לאופנה עם חנויות בוטיק ועיצוב מהטובות והמובילות באירופה, יחד עם בגדי ספורט, מתנות ותכשיטים. מהקומות העליונות נשקף נוף נפלא של העיר, שוכנות שלוש מסעדות אלגנטיות שמציעות יין אדום וקוקטיילים , תפריטים עשירים המציעים מגוון רחב של מנות ומהטרסה הקיצית התוססת של הקומה הרביעית תוכלו גם להציץ על נופי העיר היפה ולשתות בירה או כוס קפה ולאכול עוגה. בקומה העליונה יש חדר כושר.

Calle Princesa בכתובת Madrid, 28008

Calle Princesa הוא רחוב שופע בחנויות, מה שהופך אותו למושלם לקניות, החנויות משתנות בטווח המחירים ויש מגוון נחמד של חנויות בגדי גברים לבחירה. Calle Princesa מציעה גם כמה חנויות נעליים פופולריות, שאליהן נוהרים המקומיים בהמוניהם. כמובן שתוכלו למצוא הרבה בתי קפה ומסעדות.

Pull & Bear  בכתובת Av De la Albufera 153 Madrid, 28018

אם אתם מחפשים נוחות וסגנון, ל- Pull & Bear יש בדיוק מה שאתם מחפשים! קו בגדי הגברים והנשים בסגנון קז'ואל ליומיום מעודכן עם הטרנדים החמים ביותר.ב Pull & Bear תמצאו דברים אופנתיים של המותגים המובילים במדריד, תמצאו בגדים לעבודה או שמלה מגניבה  לבילוי לילי.  המחירים בחנות נוחים , תוכלו להלביש את כל המשפחה במחירים שווים לכל נפש.

Calle Serrano בכתובת Calle Serrano

ברחוב הפופולרי הזה ניתן למצוא את מיטב המעצבים. Calle Serrano הוא ביתם של חנויות מעצבים, בוטיקים לאמנות וכל מה שביניהם. תוכלו למצוא בגדים מחויטים, שמלות, אוברולים, נעלי עקב, מגפיים אופנתיים, חולצות מכופתרות וחליפות לגברים. אמנם לא מדובר במחירים הכי זולים במדריד, אבל תתפלאו כמה מותגים יוקרתיים זולים משמעותית מבישראל.

El Rastro בכתובת Ribera de Curtidores

אל רסטרו, הממוקם בין פלאזה דה קסקורו לרונדה דה טולדו, נחשב לשוק הציבורי המוביל במדריד. תוכלו למצוא שם מעתיקות ורהיטים ועד ספרים ובגדים. תהיו מוכנים לעשות את מה שישראלים מצטיינים בו וזה להתמקח קצת, ותמצאו עסקאות לא רעות בכלל. יש גם שפע של דוכני מזון לארוחות מלאות או טאפסים ומאפים, המבורגר וצ'יפס או כריך קליל, סושי ועוד מגוון רחב של אוכל שינעים את זמן הקניות שלכם בשוק.

Mercado de San Miguel בכתובת Plaza de San Miguel, 2 28005

שוק אירופי היסטורי ששופץ  ומביא טרנדיים עכשווים, במרכזו של סן מיגל תמצאו דוכני חנויות קטנים ומקסימים גבינות טריות, בשרים, לחמים, פסטה, פירות וירקות, עוגות ו ותבשילים ביתיים.יש הרבה טאפאס ויינות ספרדיים  תוכלו לשבת  וליהנות מארוחת צהריים או ערב או לרכוש מוצרים  לארוחה שתכינו לבד.

Gran Vía  רחוב הקניות 

רחוב זה, המוביל לעבר תחנת המטרו סול בלב העיר, מציע הרבה מאוד חנויות רשת לגברים, נשים, בני הוער וילדים, יחד עם פריטים מיוחדים. יש חנויות גברים המתאימות כמעט לכל טעם, בוטיקים של מעצבים מובילים. שיטוט מהיר באזור זה יחשוף מגוון רחב של חנויות ששווה לבדוק, תוכלו למצוא גם חנויות תיקים, ארנקים, מעילים, חנויות לטיולים עם ציוד, חנויות לעיצוב הבית, חנויות ביוטי ואיפור והרבה בתי קפה ומסעדות. 

תוכלו למצוא את המותג המוכר H&M בכתובת C/ Gran Vía, 32, 28013 Madrid

Gran Vía 57 בכתובת C/ Gran Vía, 57, 28013 Madrid

חנות לאביזרי אופנה, תמצאו מותגים בינלאומיים ומקומיים, בגדים לכל המשפחה.

United Colors of Benetton בכתובת EDIF. CAPITOL, GRAN VIA, Pl. del Callao, 41, 28013 

רשת אופנה עם בגדים של מותג הבית וגם אביזרי אופנה.

 מסעדת Vinitus Gran Via Madrid בכתובת C/ Gran Vía, 4, 28013 Madrid

מסעדה מצוינת המתמחה בטאפאס, ממוקמת במרכז מדריד. הטאפאס המוצעים מגוונים, קטנים בגודלם אך מבושלים בדיוק ואיכות רבים. המחיר הוגן והמיקום מעולה במרכז העיר.

La Sirena Verde | Restaurante de Cocina Mediterránea y Mariscos בכתובת C/ Gran Vía, 62, 28013 Madrid

מסעדת מאכלי ים מעולה מחירים סבירים.

רחוב Calle Alcalá

אלקלה הוא גן עדן של שופינג, יש ברחוב שפע של חנויות מקומיות, אירופאיות המציעות החל מנעליים, בגדים ואביזרים וכלה במזכרות ומתנות , תמצאו חנויות תכשיטים יוקרתיות, תוכלו למצוא פריטי לבוש שיקים במחירים סבירים.

Salvador Bachiller – Calle Alcala בכתובת C. de Alcalá, 151, 28009 Madrid

מקום עם הרבה קסם, מתחם חנויות, תוכלו למצוא חנויות בגדים  וגם בית קפה קסום , בו תמצאו קפה וקינוחים מנחמים אחרי חוויית קניות מתישה .

Mango Outlet בכתובת C. de Alcalá, 388, 28017 Madrid

תמצאו  באאוטלט רשת אופנה שבה מוכרים בגדי נשים ואביזרים יוקרתיים (בחלק מהחנויות יש בגדי גברים).

חנויות לבגדי נשים המומלצות ברחוב הזה הן: 

Dandara בכתובת C. de Alcalá, 414, 28027 Madrid

Encuentro בכתובת C. de Alcalá, 330, 28027 Madrid

Muy Mucho חנות הכל לבית בכתובת C. de Alcalá, 135, 28009 Madrid

חנות בה תוכלו למצוא הכל לבית משטיחים, כריות ומצעים, סכום וצלחות, מכשירי חשמל ועוד.

תוכלו למצוא ברחוב זה מספר חנויות לבגדים יד שנייה, שם תמצאו בגדים שמורים במצב מעולה, הנה שתי חנויות פופולריות:

Humana בכתובת C. de Alcalá, 190, 28028 Madrid

Real Cash Alcalá בכתובת C. de Alcalá, 387, 28027 Madrid

 Calle Montera בכתובת Madrid, ES

רחוב זה להולכי רגל בלבד הוא אחד מאזורי הקניות הטובים ביותר במדריד. תוכלו למצוא כאן חנויות שמוכרות בגדי נשים וגברים, כמו גם כמה חנויות מיוחדות של מעצבים צעירים עכשווים שימכרו לכם פריטים ייחודיים שלא תמצאו בשום מקור אחר. 

חנות מיוחדת ברחוב היא  Mundo Fantástico Love Shop בכתובת C. de la Montera, 30, 28013 Madrid חנות למוצרי סקס ואביזרים קינקיים.

VANS Store מדריד Calle Montera בכתובת C. de la Montera, 43, 28013 Madrid

חנות קמעונאית שמוכרים בה בגדים יומיומיים ונעליים של המותג בהשראת גלישה והחלקה על סקייטבורד.

חנות קנאביס שנקראת  "אמסטרדם" הממוקמת ברחוב זה בכתובת C. de la Montera, 21, 28013 Madrid

חנות חוקית לגמרי למכירת קנאביס ומוצריו.

Prioritè Art בכתובת C. de la Montera, 42, 28013 Madrid

מקום טוב לעצירה מהירה לאכול ארוחת צהריים או לשתות קפה.  תוכלו ליהנות מקרפ הנוטלה, קרואסון ושלל מנות משובחות.

Calle Preciados  רחוב הקניות 

מקומיים רבים רואים ברצועה זו להולכי רגל בלבד, כאחד מאזורי הקניות הטובים ביותר בעיר. תוכלו למצוא כאן קצת מכל דבר, החל מאפנת נשים וגברים , חנויות לעיצוב הבית, סופר פארמים, חנויות ספרים, חנויות לאמנות, עיצוב תכשיטים ועוד.

Corte Inglés Preciados בכתובת C. de Preciados, 4, 10, 28013

חנות בגדים לנשים וגברים כאחד. תוכלו למצוא בה פריטי לבוש לעבודה או שמלה אלגנטית, חליפות לגברים, נעליים, חגורות, צעיפים ומעילים.

adidas בכתובת  C. de Preciados, 3, 28013 Madrid

תוכלו למצוא ברחוב חנות קמעונאית שמוכרים בה את מוצרי הדגל של המותג: נעליים, בגדים ואביזרי ספורט.

Guess בכתובת El Corte Inglés Callao, C. de Preciados, 3, 28013 Madrid

רשת אופנה קמעונאית שבה מוכרים בגדים, אביזרים ומכנסי ג'ינס של מעצבים ממותג הבית לגברים ולנשים.

BOSS Womenswear Shop בכתובת C. de Preciados, 3, 28013 Madrid

רשת קמעונאית שמוכרים בגדים אופנתיים ובשמים של מותגי מעצבים לגברים ולנשים.

רחובות סואנים עם כל מיני חנויות, מסעדות עם מטבח עולמי או חיי לילהתוססים, מדריד תפתיע אתכם עם המקומות ההיסטוריים , פארקים מקסימים ושלווים, עם ברים בני מאות שנים מסורתיים ומשפחתיים שבהם חברים נפגשים למשקה, שכונות ומרכזי תרבות .למדריד יש אותנטיות שקשה לעמוד בה. היא, ללא ספק, אחת הערים היפות והמרתקות באירופה.

כל מי שמחפש תרבות ימצא כמה מהמוזיאונים החשובים בעולם, כמו הפראדו, ריינה סופיה או טיסן. מוזיאון סורולה או מרכזי תרבות כמו מטדרו או קונדה דוקה, המציעות תערוכות חדשניות, קונצרטים, סיורים מודרכים וכו '.

הארמון המלכותי המהמם, פלאזה מאיור עם 400 שנות היסטוריה, פוארטה דל סול הרוחשת, גראן ויה המפורסם המלא בחנויות, או ארבעת המגדלים הגבוהים ביותר בספרד. כל שכונה מציעה חוויה אחרת: לה לטינה אידיאלית לטאפאס, בלאס לטראס יש שילוב מושלם של ספרות ואוכל משובח … מרחבים ירוקים עצומים כמו פארק רטירו (שביחד עם שדרת פסאו דל פראדו הוכרו כאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו), ופארקים פחות מוכרים אך מקסימים לא פחות כמו אל קפריצ'ו.

תמצאו ברים מסורתיים בהם תוכלו לגלות את האווירה המיושנת , תשתו בירה ותנסו טאפאס . מצד שני, מסעדות אוונגרד כגון DiverXO ושווקים מסורתיים שהוסבו לחללי גורמה חדשים כמו סן מיגל, שהפכו למקדשים אמיתיים של הגסטרונומיה. תוכלו לאכול ארוחת בראנץ 'סוף השבוע המפורסם בטרסות זכוכית סגורות , תוכלו לאכול  במסעדות וברים על גגות שכדאי לבקר עם רדת החשכה, בבר הגג של Círculo de Bellas Artes, למשל. חיי הלילה במדריד הם אגדיים עם מוזיקה חיה וריקודים עד הזריחה.

חנויות יוקרה, וינטאג 'באזורים כגון פואנקארל, שווקי מעצבים חדשים כמו Mercado de Motores, וסדנאות יצירה וחנויות ספרים.

שופינג במדריד: קניונים, חנויות זולות, מרכזי קניות שווים ועוד..איפה מרכזי הקניות הטובים ברחבי מדריד והיכן מומלץ לעשות שופינג!?

גראן וייה ("הדרך הגדולה") – Gran Via רחוב הקניות הראשי של מדריד עובר במרכז העיר, ומקביל לרחובות הקניות הגדולים של ערים מערביות רבות. יש בו שפע של בתי קולנוע, חנויות, מסעדות ואטרקציות תיירים, אפשר ללכת לאורכו שעות רבות וליהנות משפע האפשרויות.
אולי תגיעו למדריד בשביל אמנות, תרבות וחיי לילה, אבל לא יעבור זמן רב עד שתבינו שזו גם בירת ספרד. במדריד יש קניונים, בוטיקים, חנויות ושווקים שפונים לקונים בגילאים שונים ותקציבים. ישנם גם קניונים המציעים בחירה ונוחות, כולל ABC Serrano, בה נמצא המטה לשעבר של העיתון הלאומי. אי שם במדריד יש מרכז קניות לכל קונה, בין אם בלב מדריד ובין באחת הערים הגדולות האחרות בספרד. זכור את מה שאנחנו אומרים, כי בוולנסיה אין יותר מדי לקנות מותגים, אבל הם יכולים להיות בערים אחרות כמו מדריד או ברצלונה. ב- El corte ingle תמצאו כמה מהמותגים הטובים ביותר במגוון מרכזי קניות במרכז העיר, כמו El Corte Ingle.

במרכז מדריד

ממוקם אחד הרובעים העסקיים החשובים ביותר בעיר, שהוא המקום האידיאלי לבקר בחנויות הספציפיות והמקוריות ביותר של בירה זו. אתה יכול גם ללכת לפואנקארל על ידי, רחוב סואן, ולמצוא את הבוטיקים הטובים ביותר במגוון מרכזי קניות, כגון אל קורטה אינגל. במרכז הקניות ABC Serrano יש כמה מהבוטיקים הטובים ביותר במדריד, כמו גם מגוון מסעדות וברים. שם תמצאו מגוון רחב של ביגוד, אביזרים, נעליים, ביגוד ואביזרים לגברים, נשים וילדים. החנויות באזור הקניות הזה של מדריד הן שילוב של פריטים איכותיים וזולים כמו בגדים, תכשיטים, רהיטים ונעליים. הוא ממוקם במרכז אל קורטה אינגל, רחוב סואן עם מספר חנויות, מסעדות ובתי קפה.

אם אתה אוהב קניות

זה לא מקום בברצלונה שאתה מעוניין לבקר בו, אבל אם אתה במדריד עם ילדים או סתם מחפש פעילות מקורה בימים גשומים, זה ניסיון – מקום שאתה אולי כדאי לבקר. קח את עצתם של כמה ממרכזי הקניות הטובים ביותר בברצלונה ואל תאשים אותנו כאשר דוחות הבנק מגיעים.

אם אתה רוצה לעשות יותר קניות

גלה כמה מחברות תוצרת מדריד שחוללו מהפכה בעולם האופנה ממדריד. אם אין לכם מספיק, בקרו באחד ממרכזי הקניות הפופולאריים ביותר בברצלונה. ישנם מספר קניונים בספרד, כולל לה בודגה דה ברצלונה, לה פאס, לאס רמבלה ופלאזה דה קטלוניה, ורבים אחרים.

Gran Via Paseo Castellano ממוקם בלב מדריד

רק כמה רחובות ממרכז העיר והוא אחד ממרכזי הקניות הפופולריים ביותר במדריד. סול, המשתרעת מפוארטה דה סול לקאלה אטוצ'ה ופססו דל פראדו, ממוקמת במרכז התוסס של מדריד. גראן הוא מרכז קניות עם מגוון חנויות, מסעדות, מלונות ומסעדות.

קניות במדריד יכולות להיות חוויה מדהימה אם תקבלו כמה קאנה טאפאס (טאפאס בירה) לאחר ביקור באל ראסטרו

זהו אחד ממרכזי הקניות הפופולריים ביותר בספרד, שם תוכלו להרגיש בבית וליהנות ממבצעים מהטובים ביותר. מכיוון שהוא מקום הולדתו של אזור השוק, מרקדו דה פואנקארל אמור להיות התחנה הראשונה עבור כל קונה רציני. מדריד היא יעד קניות פופולרי מכיוון שהיא רובע קניות רבגוני המציע מגוון רחב של אפשרויות קניות, החל מבגדים ואביזרים איכותיים וכלה במוצרי בית. בנוסף למרכזי הקניות הגדולים ביותר במדריד, ישנן חנויות מוכרות ופחות מוכרות הפזורות ברחובות רבים. ישנם בוטיקים רבים באזור המציעים מבצעים טובים על בגדים ומותגים יקרים שבהם תוכלו לקנות אותם עבור חלק קטן ממחירם.

ישנם מרכזי קניות רבים במדריד

אך אנו נראה לכם כמה מהפופולריים ביותר כאן. אם ברשותך מכונית, יש גם סיכוי טוב שתא המטען שלך יתמלא בקניון הממוקם בפאתי מדריד. זה ממוקם מאוד מרכזי במדריד, מה שהופך אותו למקום נהדר לעשות קניות לפני שאתה חוזר הביתה. מרכז הקניות Mercado de Fuencarral בלב מרכז העיר מדריד פתוח מדי יום בין השעות 7: 00-22: 00, מיום שני עד שישי ומשבת עד ראשון.

זהו מרכז הקניות הנגיש ביותר במדריד ונמצא במרחק של 15 דקות הליכה מהארמון המלכותי

השוק המפורסם ביותר במדריד הוא אל ראסטרו, הפתוח פעם בשבוע בימי ראשון. זו אחת מחנויות המומחיות הטובות ביותר במדריד העתיקה. זהו גם שוק האוכל במדריד, הפתוח מדי יום בין השעות 7 בבוקר ל -10 בערב, מיום שני עד שישי ומשבת עד ראשון.

מלבד המוזיאונים והמונומנטים של מדריד

מדריד היא עיר בה תוכלו למצוא הכל במקום אחד: קניות, אוכל, בילויים, אמנות, תרבות, היסטוריה ותרבות. חנויות מעולות רבות מציעות מבחר רחב לקונים במדריד, ורבות מהן בסופו של דבר עומדות בתור. במדריד יש הרבה רשתות ביגוד ידועות כמו גוצ'י, פראדה, H&M, ג'יי קרו, זארה, ג'ורג'יו ארמני ורבים אחרים, כמו גם חנויות קטנות רבות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן