חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריד עם ילדים

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

מדריד היא יעד החופשה המושלם למשפחות, הנה כמה מהפעילויות המובילות לילדים במדריד. ישנם מספר מגרשי משחקים לילדים, שהופכים אותו למקום נהדר לטייל עם ילדים במדריד. פארקים גדולים אחרים הם פארק חואן קרלוס הראשון, המציע פעילויות רבות לילדים. מחקר פשוט: לפניכם רשימת הפעילויות המובילות לילדים בספרד, "ילדים עם מדריד".

מדריד עם ילדים: מדריך המשפחה האולטימטיבי

מדריד, הבירה התוססת של ספרד, היא לא רק גן עדן לחובבי אמנות ולאוכלי אוכל; זה גם יעד נפלא למשפחות. עם השילוב של אתרים היסטוריים, פארקים רחבי ידיים ואטרקציות ידידותיות לילדים, מדריד מבטיחה חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים. הנה המדריך שלך להפיק את המרב מטיול משפחתי בעיר הקסומה הזו.

1. פארק רטירו (Parque del Buen Retiro)

התחל את ההרפתקה המשפחתית שלך בפארק רטירו רחב הידיים. פעם כפר מפלט מלכותי, הפארק הזה הוא כיום הריאה הירוקה של העיר, ומציע שייט בסירה על הבריכה הגדולה, מופעי בובות בסופי שבוע ואת ארמון הקריסטל היפהפה. ילדים יכולים גם ליהנות ממגרשי המשחקים של הפארק או פשוט להתרוצץ בשטחים הפתוחים העצומים שלו.

2. אקווריום גן החיות של מדריד

ממוקם בפארק קאזה דה קמפו, אקווריום גן החיות של מדריד הוא ביתם של למעלה מ-6,000 בעלי חיים, כולל פנדות, נמרים ודולפינים. גן החיות מציע חוויות אינטראקטיביות כמו האכלת ג'ירפות וצפייה במופעי דולפינים, מה שמבטיח יום מלא כיף למשפחה.

3. Museo Nacional de Ciencias Naturales (המוזיאון הלאומי למדעי הטבע)

לעורר מוחות צעירים בביקור במוזיאון המרתק הזה. עם תערוכות החל ממאובני דינוזאורים ועד דיונון ענק, ילדים יכולים ללמוד על עולם הטבע בסביבה אינטראקטיבית ומרתקת.

4. פארק שעשועים מדריד (Parque de Atracciones)

גם בקאסה דה קאמפו, פארק השעשועים הזה מציע טיולים המתאימים לכל הגילאים. החל מרכבות הרים מרתקות לילדים גדולים ולמבוגרים ועד לרכיבות עדינות יותר לקטנטנים, יש משהו לכולם.

5. Teleférico (רכבל)

קבל תצפית ממעוף הציפור על מדריד על ידי טיול על הטלפריקו. רכבל זה מחבר את מרכז העיר עם קאסה דה קמפו, ומציע נופים מדהימים של הארמון המלכותי, קתדרלת אלמודנה ונהר מנזנארס.

6. פלנטריו דה מדריד (פלנטריום)

הציגו לילדים שלכם את פלאי היקום בפלנטריום של מדריד. עם תערוכות אינטראקטיביות, סדנאות והקרנות מרשימות של שמי הלילה, זוהי חוויה חינוכית ומהפנטת.

7. סיור באצטדיון ריאל מדריד

עבור משפחות עם חובבי כדורגל, סיור באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, ביתו של מועדון הכדורגל המפורסם בעולם של ריאל מדריד, הוא חובה. חקור את חדר הגביעים, מנהרת השחקנים, ואפילו עלה על המגרש.

8. מטאדרו מדריד

פעם בית מטבחיים, מרכז תרבות זה מארח כיום מגוון אירועים ידידותיים למשפחות, כולל הצגות תיאטרון, הקרנות סרטים ותערוכות אמנות. בחלל יש לרוב סדנאות ופעילויות המיועדות במיוחד לילדים.

9. Mercado de San Miguel

הציגו למשפחה שלכם את המטבח הספרדי ב- Mercado de San Miguel. שוק היסטורי זה מציע מגוון של טאפאס, מאפים ומעדנים אחרים. ילדים יאהבו לנסות צ'ורוס טבול בשוקולד או מיצי פירות טריים.

10. טמפלו דה דבוד

מקדש עתיק זה, שהוענק לספרד על ידי מצרים, הוא מחזה ייחודי במדריד. זה יפה במיוחד בשקיעה. הגנים שמסביב מושלמים לפיקניק משפחתי או לטיול נינוח.

11. פארו דה מונקלואה

מרפסת תצפית זו מציעה נוף פנורמי נוסף של מדריד. בגובה 92 מטר, ניתן לראות רבים מנקודות הציון של העיר, וישנם מסכים אינטראקטיביים המסייעים בזיהוים.

12. מדריד הקטנה (מיקרופוליקס)

ממוקמת קצת מחוץ למרכז העיר, Micropolix היא מיני-עיר שנבנתה לילדים. ילדים יכולים לשחק במקצועות שונים, להרוויח ולבזבז את המטבע שלהם, וללמוד על עולם המבוגרים בסביבה מהנה ומעשית.

טיפים לטיול עם ילדים במדריד:

תחבורה ציבורית: מערכת התחבורה הציבורית של מדריד יעילה וידידותית לילדים. ילדים מתחת לגיל 4 נוסעים בחינם באוטובוסים ומטרו.

זמן סיאסטה: זכרו שהרבה חנויות ומסעדות נסגרות אחר הצהריים לרגל סיאסטה. תכננו את היום שלכם בהתאם.

בטיחות: מדריד היא בדרך כלל בטוחה, אבל תמיד שימו עין על החפצים והילדים שלכם, במיוחד באזורים צפופים.

סיכום

מדריד, עם השילוב של תרבות, היסטוריה ואטרקציות מודרניות, היא יעד מושלם למשפחות. בין אם אתם חוקרים פארקים מפוארים, מתמכרים למטבח ספרדי טעים, או לומד במוזיאונים אינטראקטיביים, מדריד מבטיחה טיול משפחתי בלתי נשכח מלא בשמחה וגילוי.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן