חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוק האוכל של מדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

העיר מדריד היא עיר צבעונית וססגונית, זה נכון גם לגבי שווקי האוכל של מדריד אפשר למצוא כמה וכמה שווקים כאלה בעיר ברמה גבוה והם מומלצים לכל מי שמגיע לביקור בעיר בעיקר אם אתם חובבי אוכל.
אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד עיר חדשה היא דרך השווקים שבה אתם יכולים להבין הרבה על האנשים המקומיים ועל תרבות האוכל שלהם.

חווית הביקור בשווקי אוכל במדריד תפגיש אתכם עם פירות וירקות, בשר, דגים, וגבינות סופר טריות הכל מאוד טרי ונראה טוב, והכל גם מסביב למבנים עתיקים וחדשים אל תוותרו על סיור בשווקים במדריד במיוחד אם אתם חובבי קולינריה. ריכזנו עבורכם מספר שווקי אוכל במדריד.

שוק אוכל מדריד MERCADO DE SAN MIGUEL סן מיגל -

אחד משווקי האוכל התוססים במדריד הוא שוק סן מיגל, זהו שוק גדול המציע עשרות דוכנים של כל טוב, תוכלו למצוא במקום דוכנים המוכרים טאפאס מקומי  שאסור לפספס בין בתי הקפה המסורתיים שמציעים עוגות מיוחדות וכמובן קפה טעים במיוחד.

השוק פתוח כל ימות השבוע והוא הפך מקום עלייה לרגל של תיירים וגם של מקומיים הסביבה בה השוק נמצא היא מאוד נעימה ותוכלו לטייל גם באזור מסביב לשוק. במקרה ואתם רעבים תוכלו למצוא באזור מסעדות שהייחודיות שלהם היא הטריות של חומרי הגלם שלהם שמגיעים אליהם היישר מהשוק הקרוב אליהם. 

איך מגיעים: Plaza de San Miguel, s/n, 28005 Madrid

שעות פתיחה: אמצע שבוע 10:00-00:00 סופי שבוע 10:00-01:00

שוק אוכל במדריד Mercado San Antón סן אנטון -

שוק סן אנטון הוא שוק סגור אשר ממוקם במבנה מרווח מאוד בן 3 קומות והוא מחולק כך שבשתי הקומות הראשונות תמצאו מגוון רחב של דוכנים המציעים, ירקות ופירות, מאפים מקומיים, גבינות, בשרים, דגים, וכמובן גם הטאפאס הידוע של מדריד שגם בשוק זה תוכלו למצוא וחבל יהיה לפספס.

בקומה השלישית של השוק תמצאו מסעדה אשר נחשבת למאוד מומלצת כאשר אתם יכולים לסעוד גם במרפסת ענקית שנמצאת על גג המבנה  שוק סן אנטון נמצא באזור הנקרא צ'וואקה זהו אזור צעיר ותוסס שכדאי מאוד לבקר בו כאשר אתם מגיעים לשוק.

איך מגיעים: Calle de Augusto Figueroa, 24B, 28004 Madrid

שעות פתיחה: השוק פתוח כל יום בין השעות 10:00-00:00

שוק אוכל במדריד Mercado de la Paz מרסדו דה לה פאז -

זהו שוק אשר נמצא באזור יוקרתי של העיר בשכונת סלמנקה. זהו שוק של מקומיים שמגיעים אליו כל יום כדי לקנות סחורה טרייה, אפשר למצוא בשוק פירות וירקות טריים, דגים, גבינות והמון סוגים של תבלינים.

בעת סיבוב בשוק תתקלו בדוכן המוכר דגים כבושים ועוד מאכלים מכל העולם, אם אתם מעוניינים לאכול במסעדה תוכלו למצוא בשוק מסעדה איטלקית אשר נחשבת לאחת המסעדות הטובות במדריד והיא מומלצת מאוד.

כאשר אתם מגיעים לשוק חפשו את הדוכן של קאזה דני שבו תמצאו את הטורטיה הנחשבת לאחת הטובות בעיר על פי ביקורות של כאלה שכבר ביקרו במקום.

איך מגיעים: Cl. de Ayala, 28B, 28001 Madrid, ספרד

שעות פתיחה: שני עד שבת – 9:00–20:00 שבת – 9:00–14:30 ראשון – סגור

שוק אוכל במדריד Mercado de Los Mostenses מרסדו דה לוס מוסטנסס -

שוק זה הוא מעט יוצא דופן זהו שוק שמפעילים אותו בעיקר כאלה שהיגרו בעבר מארצות המזרח הרחוק, לכן תוכלו למצוא בו מאפיינים שמתאימים לסגנון החיים שלהם. אפשר למצוא פירות וירקות אסייתים כמובן שמי שאוהב פירות ים יכול למצוא כאלה בשפע בשוק.

מסביב לשוק תוכלו למצוא מבחר חנויות מהמזרח וכמובן גם מסעדות אשר ההתמחות שלהם היא אוכל אסייתי זהו אזור בו מרוכזים רוב האנשים שהגיעו מהמזרח. 

כמו כן יש בשוק אזור שבו תמצאו אוכל לטיני אשר מגיע מהאזור של אמריקה הלטינית תוכלו למצוא מגוון רחב של מאכלים מדרום אמריקה כאשר בשוק נמצאת מסעדה פרואנית הנקראת קפיטריה לילי והיא מציעה לאורחיה אוכל לטיני מסורתי והיא ידועה בסביצ'ה הטעים שלה.

איך מגיעים: Mercado de los Mostenses, Plaza de los Mostenses, 1, 28015 Madrid, ספרד

שעות פתיחה: שני עד שישי 9:00–14:00, 17:30–20:00 – שבת – 9:00–14:30 ראשון – סגור

שוק אוכל במדריד אתם יכולים למצוא כמעט בכל אזור של העיר, ישנם שווקים שתיירים בכלל לא מגיעים אליהם והם נחשבים לשווקים מקומיים, יש שווקים מאוד מתויירים "המחייבים" ביקור חובה שנמצאים בעיר. מדריד ידועה כעיר ססגונית מאוד בכל הקשור לאוכל ושווקים.

כן בהחלט אתם יכולים למצוא שוק אוכל במדריד שמתמחה אך ורק במוצרים מהים, או כזה שמתמחה במוצרים מהמזרח הרחוק, מה שבטוח זה שאתם יכולים למצוא שווקים ענקיים שמציעים אינספור מוצרים בשלל צבעים ריחות וטעמים, מאוד מומלץ לעשות סיור בשוק אחד או שניים כאשר אתם נמצאים בביקור במדריד.

בדרך כלל לכל שוק יש מאכל או שניים שהם יחודיים רק לא אז שווה לשאול את המקומיים באזור מה מומלץ לטעום ואיפה, בכל מקרה אחד המאכלים הנפוצים בעיר שתוכלו למצוא כמעט בכל שוק זהו טאפאס מאכל ספרדי טעים מאוד.

כן הם בטוח ישמחו לראות את כל הצבעים ולהריח את הריחות שבמקום, אך קחו בחשבון בעיקר אם אתם לוקחים ילדים קטנים שיש מצבים של המון אנשים במקום לכן חשוב שהם יהיו קרובים אליכם כל הזמן. בדרך כלל שווקי אוכל במדריד נמצאים באזורים מרכזיים כך שאתם תמיד יכולים להמשיך ולסייר איתם באזור ולמצוא אטרקציות המתאימות להם.

שווקי אוכל במדריד? הכירו את 3 שוקי האוכל השווים ביותר – שוק האוכל סן מיגל, שוק האוכל סן אנטון, שוק האוכל לה סבדה. מה יש לאכול, כתובות, ומדוע כדאי להגיע לשוק? הכל כאן!

השוק הראשון שאנו נציג: סן מיגל!

שוק האוכל של מדריד הנקרא סן מיגל MERCADO DE SAN MIGUEL הינו אטרקציה חובה! מדובר על שוק אוכל מקורה כך שאפשר ללכת גם שיש בחוץ גשם או מזג אוויר לא נוח לטיול בחוץ..יש שם מאפים מיוחדים, מאכלי ים, שוקולדים ומתוקים, יינות ובירות מקומיות וכמובן אווירה ספרדית מושלמת! כתובת: Plaza de San Miguel, s/n, 28005 Madrid, ספרד

השוק השני שאנו נציג: סן אנטון!

כמו כן, אנו חייבים להזכיר גם את שוק סן אנטון שהינו שוק מקסים וחמוד גם הוא שוק אוכל אך קטן יותר משוק סן מיגל (בסגנון של שרונה מרקט בתל אביב) ונמצא באזור צ׳ואקה. למה להגיע אליו? אם אתם באיזור תוכלו להכנס לשוק לאכילה ונשנוש קל עם תוצרת טרייה ואיכותית.
כתובתCalle de Augusto Figueroa, 24, 28004 Madrid, ספרד

השוק השלישי שאנו נציג: לה סבדה

שוק האוכל לה סבדה Mercado de la Cebada גם הוא כמו שוק סן אנטון קטן יותר משוק סן מיגל אך מפתיע במיוחד! מדובר על שוק בשכונת La Latina עם אוכל מקומי ומומלץ במיוחד עם 2 קומות של מבחר וגם הוא סגור ומקורה כך שאפשר להגיע שיש גשם. השוק הזה בעיקר סובב סביב מנות טאפס קטנות וטעימות, אפשר למצא קינוחים מעולים ועוד..
כתובת: Plaza de la Cebada, S/N, 28005 Madrid, ספרד

אנחנו כבר יודעים שמדריד תהיה מלאה בשווקים, ושהשווקים האלה הם הכי שיקיים מכולם.

תיירים ותושבים מקומיים מגיעים לשוק האוכל בשכונת לה לטינה לאכול וללעוס טאפאס

ביקור בשוק זה הוא חובה, אך ישנם עוד כמה שווקים ששווים ביקור. זהו אחד מקומץ שווקי המזון שבו אנשים באים לשוחח על טאפאס ויין טריים. כאן אנשים מהשכונה מבלים אחרי העבודה או פשוט יוצאים לקניות. Mercado de San Fernando הוא מקום טוב לחוות בו שוק מקומי, אך לא רחוק ממרכז העיר.

טיול דרך מרקדו דה סן מיגל נראה ונשמע על ידי אנשים מכל רחבי העולם

במגוון שפות. אין מקום טוב יותר לראות ולטעום מוצרים מקומיים, פירות, ירקות, בשרים, גבינות, תבלינים ותבלינים מאשר במרכז מדריד. כל מי שהולך לאורך מרקדו דה סן לואיס מיגל, ראה, שמע וראה אותו, וישמע ושמע אותו באינספור שפות, והכל בספרדית.

אם אתה מחשיב עצמך גורמה

שוק האוכל סביליה הוא חובה – ראה בטיול שלך. אם אתם מחפשים שוק אוכל במדריד בו המקומיים קונים מרכיבים טריים לארוחת ערב ותיירים מכרסמים טאפאס, זה המקום בשבילכם. כאן תרגישו בבית ותקנו כמה מהעסקאות הטובות ביותר בספרד.

תוכלו ליהנות מטאפאס מכל אזורי ספרד וליהנות מקרווזה המשקיפה על העיר

או שתוכלו ליהנות מבירות ויינות מיובאים מהטובים בעולם. בשוק זה יש הכל החל מבירות ויינות מיובאים וכלה בפירות וירקות טריים וכל מה שתוכלו לדמיין מבחינת אוכל. אחרי שבוע פרוע, לוס רמדיוס, שוק המזון המקומי, נמצא בשנתו השלישית לפעילות ותצפו לזה בקוצר רוח.

התוצרת הטרייה

הסרווזה והטאפאס בהחלט מכשירים את מרקדו דה אטראזאנס כאחד השווקים הטובים ביותר במלאגה. לעומת זאת השוק של סן אנטון מציע מוצרים זולים יותר ואיכות המזון היא ללא תחרות. מעדנים ספרדיים בבר הטאפאס (Vinotecas), בו תוכלו לטעום מטעמים ספרדיים מהמקומיים. יש מבחר טוב של פירות וירקות טריים, כמו גם מבחר רחב של יינות ומשקאות חריפים. שוק האוכל של פלטה, כמו מרקדו סן מיגל, הוא מקום נוסף בו תוכלו לצפות במקומיים שקונים מצרכים. מי שמגיע למדריד בהחלט צריך לבקר בשוק סן אנטון בדרכו. אם אתם רוצים לחוות ולטעום את תרבות האוכל בעיר, אין מקום טוב יותר משוק אוכל. ואם כן, לעולם לא יהיה לך יותר טוב בעיר כמו מדריד מאשר עכשיו. השוק הבא הוא שוק שזקוק למעט מאוד הקדמה, וזה אולי לה בוקריה היפה. זהו שוק יצרנים אמיתי, בו תוכלו למצוא את מיטב הבשר והדגים במדריד. סן אידפונסו הוא אחד השווקים הפופולריים ביותר במדריד, שם תוכלו למצוא דוכני אוכל רבים תחת קורת גג אחת. מרקדו סן אנטוני, בהשוואה לרוב מזון שלם, משתרע על פני שלוש קומות וכולל שוק אוכל מלא בפירות גורמה, ירקות, בשר ודגים. השוק הרביעי הוא שוק אותנטי הממוקם בלב העיר, ליד מרכז העיר העתיק ואחד משוקי האוכל הפופולאריים ביותר במדריד. המבנה מדהים, הסתכלו בתמונות, זה נראה כמו שוק מיושן בבניין מודרני, עם גג וחלל פתוח.

Mercado Salamanca ו- Mercado Molinillo הם שווקים קטנים הממוקמים מעט מהאטרקציות התיירותיות של מלאגה

ראיתי מוכרים רבים המציעים מנות קטנות של אוכל תמורת כמה יורו. כולנו יודעים שאנשים מבקרים במרכאדו דה סנט מיגל במדריד, בעיקר כדי לאכול, אך בעיקר מגיעים אליו תיירים שבאים לחוות את תרבות האוכל הספרדית. אם פשוט תטיילו במרכאדו דה סן מיגל, תראו מגוון ספקים, שרבים מהם מציעים מנה קטנה במחיר של כמה יורו בלבד. המחירים על הרמה הם מעט גבוהים יותר משוקי אוכל אחרים במדריד, אבל אתה מקבל תחושה של שוק אוכל מסורתי במדריד. האווירה פחות זוהרת מהשווקים שלעיל, אבל כדאי לאווירה עצמה.

תוכלו להעיף מבט בכמה מהאירועים היותר יוצאי דופן המתרחשים במרחב המדהים הזה

מאמר זה יגיד לכם היכן למצוא את שווקי המזון הטובים ביותר במרכז מדריד, אך עליכם לראות בעצמכם מה הופך את שוק האוכל של מדריד למיוחד כל כך. יש בו מבחר אוכל טוב, מחירים טובים ואווירה נהדרת, כמו גם הרבה אפשרויות אוכל טובות. המקום הטוב ביותר ליהנות מארוחה טעימה, עם אוכל טוב ומחירים טובים עבור האוכל שאתה רוצה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן